NellieNilo

Lek och Dans. 14 April

Allmänt Permalink1

Jaha ja nu ska man skriva igen har lite ont i min arm men ska nog lyckas skriva ett hyffsat inlägg.


Imorse gick jag upp med barnen och dennis kl 6. sen läst igenom massa papper. Sen gick jag hem till mamma så åkte vi ner till polis stationen och gjorde ett nytt pass till mig. Blev inte alls nöjd med fotot men det får gå ändån. Tyvärr tar det ju 5 dagar att få det, och ska hämta mitt paket senast den 21 April, så får verkligen hoppas att mitt pass kommer innan dess. Sen hem til mamma en snabb sväng.


Sen gick jag och hämtade barnen Så gick vi ner till granet, Barnen lekte överallt. Sen Kom Kathy & Lovisa så lekte alla barnen i sandlådan och gungade en lång stund. Nellie kallar hela tiden lovisa för Elovisa :P hehe. Dom kom bra överrens, för utom syskonen nellie och nilo då som hela tiden ska chivas med varandra men ett tag lekte dom fint. Sen kom också Cece & Oliver så sprang där fyra små busungar och jagade fåglarna hehe. Sen kom dennis och hämtade oss. Körde hem till mig och bytade om sen körde dom mig ner på Zumban :D Var stel frusen om fötterna när jag kom dit men efter 20 min typ så försvann det, så kunde man röra sig lite bättre. Efter zumban kom dennis och hämtade mig så åkte vi hem och nattade barnen som var väldigt trötta efter en lång dag med både Dagis och lekplats och sen en sväng ute hos farmor .


Nu tänker jag inte skriva mer utan låter bilderna tala för sig själv :P








 

 

#1 - - Kathy & Lovisa:

Fina bilder ;D Tack för lekstunden ;D

Till top