NellieNilo

9 April vår feelings

Allmänt Permalink2
Vilket Underbart väder vi har haft idag , trots några kyliga vindar så har det varit helt underbart :) Jag och nilo promenixa ut till min mammas koloni :) Nilo sprang runt och lekte med alla roliga saker gungade och åkte rutchikana och rullade sig i gräset. massor av bus :) Medans jag , sara N , mamma och Annette gick loss på rabatterna :)


Kan inte beskriva hur glad jag är när jag får gå loss på rabatterna där. jag älskar att fixa och dona där ute i kolonin :D terapi för själen :D haha jag har nog skrivigt det tusen gånger förut i bloggen och noggen men det är verkligen min grej det där att fixa till det :P När jag sitter där ute och rensar så kan jag redan se framför mig hur fint det kommer vara till sommaren där. Love flowers hade kunnat hålla på med det i all evighet. Men dom satans utbildningarna till florist är ju så dyra :(


Sedan var det ju självklart dax att ta årets första grillning också . blev bara lite korv med bröd men mumsigt var det minsann. Sen plockade vi lite till jossan kom och sen gick vi hemmåt. För att sedan åka iväg med dennis och Nellie och handla lite lördags godis.


#1 - - Erica:

Vilken härlig bild! Du är duktig på att fotografera. Inte bara denna utan jag har ju sett andra bilder här på bloggen på tex dina barn, solnedgångar m.m. De är verkligen fina ;)

#2 - - PiaLotta:

Hääärligt!

Och tusen tack för hjälpen! Så gott att få igång allt trädgårdsarbetet!!!

Till top