28 April

Idag var det upp tidigt igen. Iväg till dagis med nilo och sen möta upp mimi och gå till skolan . riktigt dryg dag. Sen blev det träning. Efter det hämtade Jag Nellie och Nilo på dagis och skola. så gick vi till bussen. Missade den med en halv minut så vi fick sitta och vänta en halvtimme på bussen. Sen äntligen kom den och så åkte vi ner i stan . hoppade av vid teatern för att jag hade fått för mig att östergatan 14* låg längre ditåt. men det var ju så klart helt fel så vi fick gå en lång bit för att komma fram till Sasha, Fredrik, Gabriel Och Freja.


Men vi kom fram till slut iaf. tog ett bloss med sasha innan vi gick in. Nellie och nilo började direkt leka med Gabriel och hans leksaker. och jag fick hålla lilla Freja. Så underbar söt hon är det lilla livet :) Man kan verkligen inte förstå att barnen har varit så små och helt oskyldiga. men det har dom ju. Satt och mös med henne lääänge och snackade en massa. Nellie och Nilo provade också att hålla henne. Men dom var mer leksugna. Gabriel så söt. Sasha frågade honom vad kon säger så sa han Bööööö. Hihi gulle. Sen snackade vi en stund till. Sen kom dennis och hämtade oss. Men det får vi absolut göra om :D


Vi åkte hem till dennis och lagade mat. Blev spagetti och köttfärs sås. som barnen som vanligt älskar. så dom åt massor. sen blev det lite bus innan jag och Nilo gick hem till mig. Nilo somnade riktigt fort. och jag satt och kollade lite på bigbrother som vanligt  och sen film :D






 



Kommentarer
PiaLotta

Sicka sötnosar! Och ja jisses vad det går fooort!

2011-05-03 @ 00:10:57
URL: http://piasparadis.blogspot.com/
chanette med söner

nawwww va söta

2011-06-08 @ 01:40:29
URL: http://osterlenmamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0