27 April

Gick upp vid 7. Mös med Nilo en stund sen gick jag och lämnade honom på dagis . sen mötte jag upp mimi och gick till skolan. Lååång dag idag. Blev iaf samhälle, Svenska, Projekt och Psykologi.  På Svenskan och psykologin tittade vi på en film. sova med sin Fiende tror jag den hette. Med Julia roberts. Ganska spännande bra film. Handlar om en kvinna som är olyckligt gift med en psyko man. Han misshandlar henne och bestämmer allt hon ska göra. Det som är mest skrämmande med sådana filmer är att det tyvärr finns på riktigt, Det finns kvinnor som lever i skräck varenda dag. Sorgligt är det verkligen. Iallafall sen snackade vi lite om filmen och hur den var upplagd också vidare.


Sen hämtade jag Nilo på dagis gick hem och sen kom dennis och Nellie så körde vi ut till dennis mamma och lämnade av barnen. Medans vi körde till Willys och handlade massa mat. Sen körde han mig hem till honom. så förberede jag maten medans han hämtade barnen. Tacos blev det idag och det satt väldigt bra det :) Sen gick jag och nilo hem till mig. Jag nattade honom för en stund sen och nu sitter jag här. Kolla klart på bigbrother nu sen blir det sängen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0