NellieNilo

25 April Födelsedag :)

Allmänt Permalink1

Något fel på blogg.se ? publicerade detta igår men det hade lagt sig i utkast.



Idag är som sagt min födelsedag :) Dennis och barnen väckte mig i morse och sjöng för mig. Sen stack dennis och nellie hem till dennis en stund jag och nilo duschade gjorde ve oss och sen kom Dennis och nellie tillbaka och hämta upp oss. Vi körde ut barnen till mamma i kolonin medans vi skulle handla allt till kalaset.


Vi stack ner till City gross handlade det mesta där . Till tårtorna och till Grillning senare på kvällen. Sen tog vi en hotdog på statoil innan vi stack till ÖB och handlade lite till. Sen körde vi tillbaka till kolonin. Dennis fixade med Nellies Cykel och försökte lära henne att cykla utan stödhjul.  Jag fixade tårtorna, tog lite tid för att Dennis hade glömt saker i bilen till tårtorna. Men sen blev det bra till slut ändån.


Vid halv 3 kom Ingemar :)  Sen vid tre kom Min Moster och mormor och morfar. Vi åt tårta och jag fick presenter och så snackade vi en stund. Sen gick mormor och morfar och camilla. Så kom Pappa och Carina. Och jag började på maten. Mamma stack iväg hem till ingemar och sen gick ävern Pappa och carina så grillade jag jossan Dennis och barnen. Mycket gott :D




#1 - - PiaLotta:

Som vanligt en hääärlig dag i solen när du fyller år gumman! Supergoda och finfina tårtor. Du får ha all tårtbakartinfo av mig sen när jag varit på kurs! ;O)

Och vilket fiiint foto på dig o Dennis! Uuundras vem som har tagit det!

Till top