17 April

Finns inte så mycket att skriva idag egentligen. Jag och Nilo tillbringa hela förmiddan inomhus. kollade på Filmer och lekte med bilar. Sen satte jag honom i köket med en massa lera. Jag satt i storarummet och så hörde jag honom träna lite på sin sång i köket sedan kom han gåendes och sjöng - Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar min lilla mamma idag, Så super gulligt av honom. Fick en klump med lera av honom med tops i . haha filmen på när han sjunger kommer jag att lägga upp på min Födelsedag, den 25 April.


Senare kom Dennis och Nellie så åkte vi ut till Kvantum och handlade. Sen körde vi hem till honom och åt. Efter det gick jag hem till mamma för att kolla på söndagens utröstning av bigbrother. Tyckte faktist att det andå var Annie´s tur att åka nu. Madde tror jag kan visa mycke mer än den lugna tjejen hon verkar vara. och katerina är ju som vanligt un tochable.


Ja som sagt fanns inte mycket att skriva om dagen. har varit en riktit slappe söndag. i Veckan har vi påsklov. och barnen med så vi ska försöka komma ut och hitta på en massa saker. Blev inget ägg rullande idag , tycker det är roligare om Nellie också är med och hon har ju varit hos faster idag. Så det får vi göra i veckan. Har lite dåligt med ideer bara. vad man kan hitta på nu i veckan ska tydligen bli fint väder och det hoppas vi ju såklart på . 




Min present av Nilo


8 Dagar kvar


Kommentarer
Maria Ester <3

jag hoppas på höstväder :P

2011-04-18 @ 02:34:57
URL: http://marialatina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0