11 April

Har fått en hel del kommentarer :) Alltid lika roligt. Gillas massor :) Fortsätt gärna med kommenterandet det är som en liten drivar glöd till att vilja skriva mer :)


Svar på kommentarerna tar vi här också :) :


Maria : Ja jag har nog det , Tror faktist också att det blir lyckat i år också :)


Mamma: Ja Nilo ser väldigt stor ut på gungbilden. Jag tackar så mycket för dom Gröna generna :) haha


Pia : själv klart kan jag fixa det till er :)

Sara A : Ja bilderna blev jätte fina. Hade inte kunnat bli något annat med så fina motiv :D Det var trevligt att träffa er :)


Elvira : Vasegod sötnos. Ja då den kvällen är ett minne för livet haha . kul hade vi och bilden påminner en om hur roligt det var :D


Och sen över till vad som hänt idag.
Tyvärr har jag ingen direkt drivkraft att ta mig upp på morgnarna just nu,  så det blir inte så mycket gjort om dagarna . Men iaf. Dennis och barnen var här idag och vi åt lite hämte mat så lata som vi är :P Sen körde dom mig ner till Tygan och åkte hem. Utanför tygan mötte jag Anna och sen maria. Vi tog en snabb cigg innan vi gick in och Zumbade loss. Asså min kärlek till zumban har blivigt stor. hihi, nej men jag trivs väldigt bra där och jag gillar det mycket. Efter passet satte vi oss ner utanför och tog en cigg igen sen gick Anna hem och jag och maria fortsatte snacka en massa om gammla minnen och en massa andra intressanta ämnen . Som till exempel Ifall vi tror och vad vi tror om Jordens undergång 2012. vad man är rädd för och en massa annat.  klockan går fort när man har kul det vet vi ju :D


Idag fick jag även en massa välbehövd kärlek av min dotter. något som inte varit så populärt på senaste tiden , Alltså för att hon har varit väldigt kall och kort mot mig den senaste tiden . Saker som att hon inte vill vara hos mig, tycker att allt är tråkigt här och tycker att jag lagar äcklig mat även om maten är jätte god om jag lagar den hemma hos hennes pappa. Men idag sa hon till mig att hon älskade mig jätte mycke och att vi snart skulle vara tillsammans igen. ochså fick jag mysa en massa med hennes härliga kramar utan att hon drog sig loss och sprang till pappa . Så underbart faktist .




14 dagar kvar


Kommentarer
Maria Ester <3

hur kunde du skriva detta inlägget 23.23? :P

2011-04-12 @ 11:56:11
URL: http://marialatina.blogg.se/
PiaLotta

Ja det har ju varit mycket i hennes liv nu, lilla loppan. Man får ta det onda med det goda. Hon och Nilo har ju fått en underbar relation med sin pappa nu, och det är ju värt massor.

Sen är nog den lilla väldigt lik dig min sköna böna! <3 Du har oxå, säkert helt omedvetet, testat gränser och mammas kärlek ibland. Det hör ju till.

Dock vet hon precis som du... att mamma finns där trots alla små prövningar på livets stig. Och mamma ÄLSKAR ju sin prinsessa, no matter what! Puss o kärlek fina tösen min!

2011-04-12 @ 18:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0