13 oktober

Händer inte allt för mycket i våra liv just nu .

Försöker hänga tag i livets tråd, men det är tvål på tråden och jag tappar greppet hela tiden . Skolan går inte allt för bra just nu, jag försöker men inte tillräkligt hårt. Barnen är såååå trotsiga nu, minns inte när jag var i skolan i tid längre, för morgnarna är värst. När båda två trotsar med alla plaggen de ska ha på sig. en strumpa på och andra av, kläder som inte gillas av dom, de springer iväg från mig när jag ska ta på dem. nellie vägrar göra det själv. stressen är totalt katastrofal på morgonen. ska man behöva gå upp kl 5 för att få iväg dem till dagis innan 8 ? Jag vet att det är en period och den kommer att gå över. tålamod är vad jag behöver lite påfyllning av och energi.


annars då . Min system kamera är sönder, måste få tummen loss och lämna in den . köpte en reserv kamera på tradera, men den har fortf inte kommit är typ 10 dagar sen han skrev att han skickat den :S väldigt iriterrande. så några foto har det inte blivigt här på en evighet och det suger verkligen jag fottar jätte mycket i vanliga fall. där påminnde jag mig själv om att jag måste framkalla foto så fort som möjligt så jag inte förlorar ännu mer bilder än jag redan gjort.


Projekt för vintern är att göra ve båda barnens rum, det ska målas och inhandlas en massa nytt. har gjort skisser på deras rum och det kommer bli skit bra när allt är klart. Nilo ska få ett mer pojkigt rum racer tema och nellie är ju riktigt förtjust i älvor nu så det blir älv tema på hennes rum. Men mer om det får ni veta när allt är klart. typ sådär i december eller januari. har fixat så jag kommer så hjälp med en hel del av målningen också så det kan bli tidigare :D



i järavallen

nellie i järavallen


Kommentarer
PiaLotta

Har ju sett dina planer på hur det ska bli i rummen! Det kommer bli jättefint!!!

2010-10-31 @ 12:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0