Helgen .

Då var helgen över och det är måndag igen.. (Snart Fredag :D..... )


I Fredes åkte barnen till sin pappa, Jag städade det mesta sen Blev det Tacos mys med Mamma, syster och Sara . Sen massa snack och skratt efter det. Sen blev det sängen ganska tidigt. Men hade en trevlig kväll .


I lördes Åkte jag och Mamma till Helsingborg för att hämta min kamera :D wiiihoo nu har jag äntligen min kamera tillbaka :D känns skönt som bara den har verkligen saknat att knäppa foto på barnen och allt annat. Sen blev det en runda inne på Toys´r´us. Hittade tre jul klappar till kidsen där :D Blev ett svamp-hus till nellie med små älv-gubbar till. hon älskar Gubbar och nu har hon fastnat för älvor så det blev en bra kombination där. Och en Ariel barbie docka som hon önskade sig. Sen blev det en Rorri film till Nilo för jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till honom än. Sen stack vi vidare till Bali, där hittade jag tre ljus hållare och två ödlor till väggen. Och efter det stack vi till Ica maxi där hittade jag ytterliggare 2 julklappar till barnen Rorri pussel till nilo och Ett litet paket little people gubbar till nellie. Sen blev det lite brottom hem. Handla med en liten pizza på vägen. Sen hem och röjde undan lite till sara kom också och hjälpte mig lite.



Sen Tog vi första ölen och tog det lugnt ett tag sen började folk trilla in . En del gamla goda vänner från förr och en del nya. Det var riktigt trvligt faktist spla lite spel och dansa och hade kul. vid halv 2 tiden stack dom flesta jag drog vidare ner till stan på nån efterfest och sen vidare till ett annat ställe. Sen var det dags att bege sig hemmåt.



På söndagen sov jag näst intill hela för och eftermiddagen :P Kan vara skönt ibland så gick inte upp fråns vid 3 Sen hem till Mamma och syster och åt lite. Sen åkte vi till City gross och handla. Efter det kom mina små busfrön hem :D har saknat dom massor . men nu är dom tillbaka och Ett himla liv i lägenheten igen :P Vi kollade på den nya Cars filmen . "Bärgarns hejdlösa historier" och det uppskattades av Nilo minsan. Något annat som upskattades var Vindruvor och 4 bollar som luktar gott som jag hade köpt till barnen. 



Det var min helg. och nu är det ny start på en ny vecka... 
Kommer nog in lite bilder senare, så håll koll.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0