Februari.

Nu var det ett bra ta sen jag skrev här igen. Många har undrat om Jag och dennis inte är tillsammans längre. Ett lätt svar på det. Nej vi är inte tillsammans mer. och mer än så kommer jag inte att gå in på det.



Dagarna rullar på , och vi har varit sjuka här i omgångar, alla tre. Vinterkräksjukan har slagit till. Men nu är vi friska. Eller nilo har lite problem med magen . men han är pigg och go som alltid ändå. 


Har busat och lekt massor med barnen.



Den 10 Februari slog nilo ut en bit av framtanden. Så dagen efter var vi hos tandläkaren. han var super duktig och gapade stort så att tandläkaren såg :D Sen fick han det berömda lilla klister märket man får när man suttit fint hos tandläkaren :) Sen gick jag och lämnade honom på dagis. Men dröjde inte länge innan dom ringde och sa att Nilo hade fått kräcksjukan. Så jag gick och hämtade barnen sen blev det en lugn dag .



hos tandläkaren


Sen på fredagen passade mormor Nellie och Nilo medans jag sprang till skolan och gjorde engelska test. Och hade lektion. Sen hem till min lille sjukling som hade kräkt lite mer. Och fram mott 4 kom deras pappa och hämtade dom. Jag fixade lite här . sen kom mamma och hämtade mig så åkte jag hon och jossan till Lund för att gå på Bio. vi såg valentines day. Den var rätt bra men hade nog förväntat mig mer av den. Kallt som bara den var det också när vi gick till bilen efter att ha suttit i en bio salong. Sen körde vi in om mc donalds på vägen hem.  Åt och snacka lite med jossan sen stupa jag i sängen.





På lördan ställde jag klockan på halv 7 för att gå ner och hämta tvätten som jag startade när jag gick o la mig. Hann ner och hämta det sen Var det dax för mig att vara sjuk. Vinterkräksjukan. Låg i sängen hela dagen var bara uppe och hämtade vatten nån gång och öppnade dörren för pappa. Mamma kom först en snabb sväng och lämnade lite att dricka. Det var hennes födelsedag också. Var tänkt att vi skulle vara här hos mig och ha lite partaj för mamma. men det blev ändrade planer. jag blev säng liggandes och dom andra fick festa hos elviris istället. På kvällen kom pappa förbi med chrips och grejor och kollade på melodifestivalen. jag drack dock bara mitt vatten och åt banan. Sen somnade jag igen och sov till nästa dag .






På söndan låg jag i sängen ett bra tag. men sen kom jag upp och satt vid datan en kort stund . sen Kändes det bättre mot kvällen . städade undan lite sen kom barnen hem från pappa. Strax innan lägg dax.


I måndes blev vi också hemma. kände mig inte alls bra. Så det blev bara mys och bus här hemma. jossan kom en stund på kvällen . så kollade vi på film .  Annars har det inte hänt mycke mer. här kommer några bilder på nellie också . :D

 






Kommentarer
PiaLotta

Härligt med lite uppdatering! Hoppas vi kan ta lite partaj hos dig sen en dag! Tomt utan dig!

Men du, så underbara foton på de små!!!!

2010-02-17 @ 20:08:26
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

va fina dom är :)



hoppas ni får en mysig lördag :)

2010-02-20 @ 18:47:27
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack tack söta du!



ja bara älskar lockarna hon har! :D

2010-02-22 @ 23:43:44
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0