NellieNilo

Helgens bravader :P

Allmänt Permalink1
I Fredes var jag Nere i stan och tränade med My. och sen hyämtade jag kidsen på dagis för att sen lämna dom hos sin pappa. Sen gick jag hem och plocka undan lite sen iväg och handlade med min pappa. Sen mötte vi upp Emelie så åkte hon med hem till mig. Vi hade en riktigt trevlig kväll här hemma. Drack lite och snackade massa gammla minnen och lyssnade på "old time music" :D Riktigt trevlig var det uppdatera varanndra om livet nu osv . och så fick emelie vara barnledig för en kväll :D


I lördes Satte jag igång med målandet på riktigt. målade hela nellies rum, blått och rosa blev det . Dennis körde mig till bauhaus så fick handlat mer färg. tyvärr så fick jag såklart med mig fel färg. dom såg sjukt lika ut i burken men efter att ha målat mer än halva väggen kom jag på att det var en nyans ljusare på den rosa. Men det blev bra ändån. Senare åkte jag bort till pappa och åt midda, snackade lite och sen hemmåt igen. Sen kom Emma och så var vi på det igen , drack lite och sen kom Jossan och Emilia (Gammal barndomskompis) var väldigt längesen jag träffade Emilia. Så det var kul. var ju såklart kul att Emma och jossan var här också . vi spelade en massa olika spel och hade trevligt. Sen Gick jag , Emma och Emilia ner till sir henry´s i stan . jossan gick hem . jag kände mig inte riktigt på samma nivå som Emma och Emilia så fick dricka ikapp dom lite . Sen blev det dans och snackade med en massa underbara människor.


Söndag då . Låg i sängen en bra stund. Sen lite städ och fixande på nellies rum. Sen vid 6 tiden kom barnen hem och nellie blev välldigt glad över sitt rum . Men var ju inte riktigt klart skulle ha upp hyllor och sånt. ska köpa ben till hennes säng också . och kasta ut hennes gammla hylla och köpa en ny. Så det kommer inte bli färdigt på ett tag . men nu är det inte många dagar kvar till julafton och jag lääängtar efter att barnen ska öppna sina paketer och få ställa in allt på deras rum :D



Snygga målarkläder,
Rummets första omgång
och Emelie på kvällen :)


Nellie´s ap-snygga målning på väggen :(



Resultatet blev så här :)
Får bli bättre bilder senare när det är helt klart .



Haha på kvällen Spel : Emma skulle vissa hur nära hon kan komma könet med huvet .



Jossan skulle vara blind en kvart.
Sen skulle Emma äta Leverpastaj med jordgubbs sylt .




#1 - - PiaLia:

Haha! Levarpastej med sylt... örk! Men Nellies rum blev fint! Ska vi fixa blommor en dag!?

Till top