NellieNilo

4 December återträff 2

Allmänt Permalink2
Idag var det dax för återträff 2, Med jultema faktist :D fixade en plast gran av pappa som vi fick ha här inför träffen :D


Kvällen blev ganska bra ändå, trots att så många i sista stund inte kom eller kunde komma. Vi blev iaf några stycken , och det var trevligt :) Vi startade vi 19:00 och Alla kom så klart med tomte luva eller något rött på sig :) Sen blev det lite alkohål spel får man väll skriva eftersom inte alla dricker öl och man brukar kalla det öl-spel eller ? jaja Sen blev det dans för fulla muggar och Macki och alex sprang över till en lokal på andra sidan gatan och sjöng - hej Tomte gubbar slår i glasen , för pensionärerna där :D Filmade det men tyvärr får jag inte in det på datorn :S Bilder blev det iaf, och dom komemr här nere strax. Efter en massa dans i mitt lilla vardagsrum så drog vi ner till stan . när jag kom in åpå thyco så kom jag på att min plånbok var borta. jag gick ensam tillbaka till bankomaten men hittade inte den gick ner in stan igen till dom andra. och sen fick jag med mig några så gick vi hem mot mig igen och på vägen ringer en kompis och säger att han hittat min plånbok när han var ute med hunden. så fick tillbaka plånboken och sen hem till mig och drack lite till och åt pommes :P



Grannen blev snabb pyntad :P


Sen kom Emma och en liten stund efter kom Sara :)



Och kvällens tomte gjorde entre :)



Tomten- macki och en glad emma :D


Niclas, Sofie, Josse, Pierre och alex kom



Och naglar målades röda och blå :P



Ett härligt gäng :D






Fler bilder kommer i nästa inlägg :D



#1 - - emma:

ÅÅååh mycket kul :)

#2 - - Pia:

Åååh vilka härliga bilder! Hihi!

Och vilken hmla tur att din plånbok kom tillrätta!

Till top