NellieNilo

Min Prinsessa.

Allmänt Permalink6

Grattis på 3 års dagen , min underbara lilla Prinsessa. 3 år har nu gått sen vi fick hälsa på vår lilla dotter för första gången. Det har varit 3 väldigt händelserika år. det har hänt massor. och absolut mest förändringar har vi sett i vår underbara tös. hon börjar bli stora flickan nu :D Mamma´s lilla kryll-tott.





Hennes kalas hade vi som sakt i söndes. Mycke folk och massa paketer. sång och  tårta. Det blev en riktigt lyckad dag. och Nellie var helt undebart go och glad hela dagen :D hon förstod ju mycke mer nu. Tack till alla som kom. ni gjorde hennes dag lyckad. Idag på hennes riktiga 3 års dag har vi varit iväg på dagis, skola & jobb ända till 4 halv 5. så idag hade vi inte orkat ha kalas. Men en paket fick hon ändå av oss i morse.  och mamma var här utklädd till pippi. och hade guld pengar (choklad) med sig. sen kom Sara och marwin förbi en sväng. sen har vi bara tagit det  lugnt . barnen somnade tidigt efter en lång dagis dag. och jag håller också på att säcka ihopa här framför datorn. så nu ska jag slänga mig i sängen. skola imorgon . som tur ingen lång dag imorgon.  tyvärr har jag inte lagt in bilderna från kalas och så än . men ska se om jag får till ett bild inlägg imorgon .





#1 - - PiaLia:

Lilla underabara fina Nellie! Grattis till henne idag! Puss o kram!

#2 - - tilda - änglamamms till Liam:

grattisgrattis! så fin hon är <3

#3 - - Josefine:

Grattis fina lilla tjejen! Hoppas hon får en finfin dag!! :)

#4 - - Linnea&Casper:

Grattis från oss!

#5 - - Malin:

Så lik hon var dig på den nedersta bilden. Söta tösen. Hon fick säkert en kanon 3 års dag :-)

#6 - - Sara:

Ja visst gör den? Det är sjukt vad tiden går, utan att man knappt hinner blinka. Grattis i efterskott till Nellie :)

Till top