NellieNilo

Tatueringar :D

Allmänt Permalink4
Jaha då har det gått två dagar sen jag skrev. Vi skulle ju som sakt till HD i helsingborg med skolan . Vi sticker ut på stationen sitter där en 40 min . sen går tåget till hbg . hoppar av och möter upp läraren. sen tar vi bussen till HD. sätter oss utanför och väntar. efter en halvtimme om inte mer. kommer en man ut och säger att dom har dubbelbokat eller hur det nu var . jaja, på bussen igen tillbaka till knutpunkten och tog tåget hem . så fruktansvärt iriterande. hade ändå sett fram imott att kolla hur det går till och ser ut på en tidnings redaktion. men men kommer kanske senare . när vi kom hem till landskrna var vi hungriga så vi gick till mc donalds och åt . sen till emmylinn och väckte henne .





På kvällen stack jag bort till Roy där mimmi och saara var. mimmi hade nyss fyllt i sin tatuering och saara hade ritat upp sin tatuering . Sen tatuera roy mig på handleden där det nu står Nellie hur fint som helst. nöjd som bara den . vi hann tyvärr inte Nilo på andra handleden.


Idag gick jag och mimi till skolan i typ ös regn . skit tråkigt. inte vidare kul att sitta blöt i klassrummet häller. tur vi slutade kl 12 iaf . Stack och hämta barnen.när dennis kom hem stack jag bort till Roy igen. mamma földe med hon ville kolla på hur han gjorde. Sara och Cece var också där. Först rita han upp. och det blev snätt så fick han göra om det och då blev det för ljust men vi skulle köra på endå. Men så funkar inte maskinen. :( Mamma gick igen  och jimmy kom med en ny sladd till maskinen. sen hade mallen på mig försvunnit typ så fick göra om det igen . så kom mimi och jossan. Sen var det dax att tatuera . och även denna blev riktigt bra. Super nöjd är jag med båda två . tycker verkligen om dom :D äntligen har jag barnens namn på kroppen. sen var det saras tur att bli tatuerad . och det blev också super fint :) Roy har blivigt riktigt duktig.
Sen hem och nattade barn ....





#1 - - sara:

Åhh superfina (:

#2 - - PiaLia:

Jaa! Dom är jättefina!!!

#3 - - My:

fett snygg bild den översta!

#4 - - Linnea&Casper:

jättefina!

Till top