ont :(

Det gör så ont i hjärtat när ens barn är sjukt/sjuka. Nilo har i två dagar hostat som en tok. och igår eftermides fick han jobbigt att andas . men mot kvällen lät det bättre . idag gick vi ner till dagis barnen skulle fotas. nilo fick stanna kvar och bli fotad sen fick jag komma och hämta honom igen . jobbigt att andas för honom och roslig i halsen . efter att han sovit midda. fick han feber . riktigt varm var han . och fick körsbärs röda läppar och rödflammig på kroppen. så dennis ringde sjukvårds upplysningen som sa att vi skulle åka in med han .  dennis fick åka iväg med honom eftersom jag inte hittade någon direkt som kunde passa nellie.  lite i sju snacka jag med dennis då var dom på sjukhuset i hbg men dom fick inte komma in på barn akuten pga svininfluensan och så. då började tankarna gå i huvudet. jag satt här hemma framför datan och var man än tittar och läser så står det saker om svin influensan. eftersom jag inte var med nilo på sjukhuset så satt jag här hon en höns mamma och var svinigt nervös och orolig för min lille pojke. Symtom på svininfluensa kom det då upp på ett ställe på datorn . och jag kollar.  Hosta, andningssvårigheter och plötslig feber. blir man ännu mer orolig då . JA. Bölade ett tag. och prata med min mamma och syster på telefonen. sen lite över nio ringer dennis igen . och säger att nilo har fått antibiotika och fått inhalera. och att det trodligt vis bara är falsk krupp. vi får ringa igen om det inte blir bättre.



mitt hjärta sjöng henast med 190 slag i min. det är sjukt vad många tankar som susar igenom huvudet när man är orolig och när man inte är där och får se och höra vad som händer med min lille pojk på sjukhuset. så stannar hemma gör jag aldrig igen då tar jag med nellie också.  iaf . Nellie somnade och en halvtimme efter kom lille nilo hem. puss och kram kalas. han var lite stirrig och andan låter fortf inte alls rolig. men kudde i sängen hade dom sakt. så det har han fått. och nu har jag varit inne och lyssnat några gånger och det låter inte så avanserat som imorsse. så det är bra.  Nä nu ska jag varva ner lite till  mina underbart fina barn sover sött. och imorgon ska jag pussa och krama dom några gånger mer än vanligt. Jag är så glad att jag har mina älskade barn.  Älskar er <3 




Kommentarer
PiaLia

Jaa! Söta gullebarnen! MAn blir ju så orolig när man inte har koll! Skönt att dom e hemma nu och sover! Puss kram

2009-10-14 @ 22:53:32
{ M A M A L I C I O U S . O R G }

Gud vad läskigt!!! Stackars stackars Jessica & stackars stackars Nilo :( Skönt att det inte var svinis :(

2009-10-15 @ 14:15:59
URL: http://mamalicious.org
tilda - änglamamma till Liam

förstår att du blir orolig... skönt att det inte va något jätteallvarligt iaf. hoppas han blir bättre imorrn :)

2009-10-15 @ 17:41:21
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
tilda - änglamamma till Liam

hehe ja,, det va nog ngt annat som hängde framför kameran.. typ smuts lr ngt ;P

2009-10-18 @ 11:19:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Jessie - 22 år & mamma till Jacob

helt klart att man blir orolig... hoppas han mår bättre nu=)

2009-10-20 @ 00:38:59
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0