NellieNilo

6 juni

Allmänt Permalink3
I veckan har vi inte gjort så mycket . 


I onstes kom  Ebba (barnens kusin) på besök. Det var då Nilo började gå själv. Förutom två steg dagen innan. Sen när Nilo sov midda så fikade vi lite. Sen gjorde vi inte speciellt mycke. Jossan kom på kvällen och tittade när Nilo gick. Annars var det en lugn dag. När Dennis kom hem på kvällen vissade Nilo stolt vad han kunde. 





I torstes gick vi ut och lämnade Nellie hos Mamma. Sen gick jag och Nilo utanför Sara N, Snackade lite. Sen gick vi med Sara över till Gunilla, medans vi väntade på Cece. Nilo vissade även dom hur duktig han är. Sen busade han med bollar och hälsade på katten. sen kom Cece,så gick vi er i stan. Jag köpte en kläning till Nellie. Och vi letade efter student presenter men hittade inget. Eller Cece hittade lite saker. Mamma ringde och sa att min kamera hade kommit. Sen in om Olivers och åt milkshake sen hem. Dennis hämtade Nellie och kameran hos Mamma. Min kamera gick ju sönder för nån vecka sen. Så nu fick jag en ny. likadan som innan. Skönt att veta att man har kamera när Nilo fyller 1. Sen gick jag hem till Sara N en stund satt och snacka lite sen hem.







I fredes åkte Dennis och Nellie med Andy ill Jönköping och köpte någon konstig motor sak som man står på och håller i någon konstig gas-sak. Så länge diskade jag lite och busade med Nilo. Sen gjorde vi inte alls mycke. Dennis åkte iväg med några kompisar till malmö.


national dagen igår
hände inget speciellt för det.  har  bara tagit det lugnt till halv 5 sen gick vi bort till min pappa och åt. sen hem igen. vid 7 halv 8 åkte jag med pappa och handla lite. sen tillbaka hem. Andy och Danne kom och träffa Dennis här utanför. Andy kom med den motor saken han köpt . såg skit kul ut kommer film längre ner. sen natta jag Nilo. jag och Jossan kollade på The Hills. sen nattade jag Nellie. sen gick jag till Sara N en stund. hade skit kul. Vi spelade Sims 3 , och när vi börja bli trötta satt vi och skratta åt otroligt fula rörelser som sim gubbarna gjorde :P
sen hem och sov.

#1 - - tilda:

låter som en trevlig vecka (: fina bilder på er också (;

#2 - - LialottaPotta:

Hahaha! Men jisses då! Vad i hela friden är det!

#3 - - Emelie:

Så duktig lille Nilo är på att gå :) Där har vi ju Ebba också på bild :)

Till top