2 juni

nu är vi ine i juni månad. för ett år sen var man höggravid. och bara gick och väntade på att Nilo ville titta ut. om 8 dagar fyller ju lille Marwin 1 år. tiden har gått så fruktans värt snabbt. känns inte som att 1 år har gått sen dom låg brevid varandra i vaggan och nilo bara var några timmar gammal.


Marwin 080610 & Nilo 080627





Nu om dagarna är de jätte varm. upp imot 30 grader. super härligt. barnen och vi har busat massor i mammas koloni. skönt har det varit. i förr igår badade vi massor i poolen  grillade och sola. sen körde nellie och dennis hem. Nilo sov midda så jag spelape massa spel med lillasyster tills han vaknade sen gick vi också hem.
i går var vi också i kolonin. ellie ville med pppa till farmor.så var bara jag och nilo som gick dit. när nilo sov midda så passa jag på att fixa med hans bok.


nä nu är det 27 grader i halv sol. så jag ska packa ihop lite saker och gå ut till mamma.
dennis är och jobbar. känns lite tomt. men men. får se om jag skriver lite ikväll. ha det fint




Kommentarer
Fanny Backman * - The best you never had

gud så söta bilder ! :)

2009-06-02 @ 14:06:05
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Fanny Backman * - The best you never had

det var så liiteså! :)

2009-06-02 @ 22:36:37
URL: http://faannybackman.blogg.se/
My Josephine

Jättefina bilder



S: JA :( Jag tycker om han som fan. Men men .. han tyckte att om jag inte ville bara vara med honom så ville han inte träffas alls. :/ Och jag känner det är lite väl för tidigt efter webergs mög mot mig, att ge bort mig så igen.

2009-06-03 @ 00:05:23
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
PiaLia

Ja vilka härliga dagar vi hade! Hoppas värmen kommer tillbaka igen snart!

2009-06-03 @ 21:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0