NellieNilo

Vaaaaarma dagar

Allmänt Permalink4
Ja verkligen skit varma dagar.  i onstes tvätta jag fram till två. Mamma kom och hämtade Nellie och åkte ner till stranden där min mormor och morfar och deras vänner var. Nellie badade med lek-morfar. Sen gick jag och Nilo och mötte upp Emelie & Julius. Gick och handla lite fika och glass. sen gick vi ut i kolonin och hade trevligt. massa mys med lille Julius som är så söt :) Nellie och Nilo busade som vanligt i trädgården. Sen gick emelie och julius hem och vi gick efter en stund. hem och åt och busade. sen när jag hade lagt ungarna. gick jag ut med Saara och tog massa foto och vid stranden träffade vi ray och hundarna .  så vi gjorde honom lite sällskap medans hundarna rastades i den nya hundrast gården. Sen jag tog ett kvälls dopp i havet.. Sen gick vi hem .



 


I torstes kom saara, så packa vi ihop och gick ut till kolonin. Nellie cyklade dit. vi lämnade av henne i kolonin och gick till konsum och handla fika. Sen tillbaka till kolonin och fikade. sen stack mamma iväg . och nilo somnade. så vi spelade lite spel. rätt tråkiga spel men ändå . sen när nilo vaknade så gick vi hemmåt . Nellie cyklade hela vägen hem också :)







Igår, var vi hemma till halv 4. skit varmt var det. så barnen badade en stund i badkaret. sen Stack vi bort till ingemars pool och svalka oss. jossan och två kompisar till henne satt däroch fikade. vi badade en stund. Sen gick vi hem igen och åt och så. sen somnade nilo. och dennis kom hem. så gick jag och Nellie och hämtade våra badkläder. sen gick vi jätte fort ut till larvi och mötte Jessica, Jakob och Caroline (om jag inte minns helt fel). så gick vi ner till borstahusen och badade med barnen. jessica tog massa fina  foto fina foto :) barnen tyckte det var jätte roligt. det var dock bara jessica som badade helt med barnen. Sen gick vi hemmåt igen. men på vägen gick vi in om mamma och drack lite. var ju sjukt varmt. Sen hem och nattade nellie och jag tog en is kall dusch.








Idag, har vi gjort en del. Först tog vi på oss och gick till kolonin. svalka oss i poolen sen vidare till Jessica & Jakob. Jakob och Nellie cyklade fram och tillbaka och Nilo lekte med bollar och bilar. Sen badade dom lite i poolen busfrö. Sen blev det för varmt för mig. så vi gick hemåt igen. nellie cyklade hela vägen . Sen kom Jessica och jakob hit. Jessica hämtade dom nya avsnitten av Secret life. sjukt bra är den serien. som jag säkert skrevit innan. Sen kom mamma och hämtade Nellie. hon ville ha nellie ute hos sig inatt. Så gick jag jessica och pojkarna till stan köpte milkshake och glass sen gick vi till city gross och handlade lite. Sen tillbaka hemmåt.  Annars har det varit en välldigt lång och varm dag idag .



#1 - - tilda - änglamamma till Liam:

jo ja borde väl det ;P men nä, jag har noll koll på sånt.. okej. då får ni slå en pling då bara så kan ni ju komma hit en sväng :) kramkram härliga bilder förresten!

#2 - - sara:

Ni i mina hjärtan :) Saknar er! Hoppas vi ses senare idag!! PUSS

#3 - - sara:

Mjo, jobbet inte så farligt, men det känns i kroppen :D Smällar man får ta ;) Det är pengar . PUSS

#4 - - PiaLia:

Så underbara bilder! Beundrar att du orkar aktivera dig så med barnen i denna hettan! Puss kram

Till top