NellieNilo

Måndag igen

Allmänt Permalink2
Nu är det måndag igen. Och dennis är inne på andra veckan på sitt nya jobb.  Det går bra och han trivs där.  Igår var det rätt molnigt hela dagen. fast ändå rätt varmt. dom har ju sakt att deska regna mån,tis & onsdag. Men idag är Det varmt igen och sol som lysser igenom dom tunna molnen. Bara inte regnet kommer till helgen. det får det inte göra.


För till helgen är det Karneval.  9 -11 Juli är det Landskrona Karneval. blir nog en lugn helg. om inte vi fixar barnvakt på fredan. då blir det utgång på stadens gator. vi får se helt enkelt. det som är skönt är att det är tre dagar då man vet att det finns något att göra hela dagara man går ner till stan tidigt  hem och äter lite lunch sen ner igen osv. Ska bli mysigt & trevligt.


Igår var det då molnigt som sakt. Så vi var bara hemma hela dagen igår. skulle ut och gått en runda men det blev aldrig av. Nellie kom hem från mormor vid 1 ahalv 2. Pappa kom och lagade middfa på kvällen pch då kom jossan också .


Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.  idag ska vi ut iaf. vet inte var, med ut ska vi. kanske ner till granet en runda. Blir nog granet och ner till stranden en iten sväng. nu ska vi strax iväg och bada i ingemars pool. dennis har nyss kommit hem.  Ha en trevlig dag :)



#1 - - My J:

hade jag inte velat se timbuktu på natten hade jag kunnat hjälpa till :) hittar jag inte folk som också vill se han så är jag free, jag vägrar stå där själv.. hade bara saknat en person då. :P

#2 - - Anonym:

vad jobbar denniis med nu då?

Till top