NellieNilo

hejsan

Allmänt Permalink4
Har typ ingenting att skriva idag. Har tvättat och tvättat massor mellan 14-21 Nellie åkte ut och busade hos farmor ett tag så jag kunde tvätta lite lättare. Nilo och jag gick ner till stan i regnet och  träffa cece och sara. sen gick vi och handla godis sen hem igen. så när nellie kom hem och barnen hade somnat kolade jag på en film jag fndade på videomix (sorr Hemmakväll) som det nu heter.  Den var inte allt för bra :(  iaf ska strax ner och ta tvätten som fortf hänger och försöker bli torrt i torrk rummet. inget bra sådant.


Som sakt har inte mcke att skriva idag.men något jag tcker är kul iblan är att gå tillbaka och kolla på foto vad man gjordedenna dagen fr ett år sen. så det blir lite bilder från 23 Juli 2008 nu :P





Nilo vara bara en lten plutt då :)



Nellie var inte häller så stor, och vi busade i kolonin.




Jag var blondin :P haha



Måste kolla efter vad vi gjorde den 24 också :P





#1 - - tilda - änglamamma till Liam:

jo men självklart (; ring lr hör av dig om ni åker in :)

#2 - - tilda - änglamamma till Liam:

jo men självklart (; ring lr hör av dig om ni åker in :)

#3 - - PiaLia:

Underbara bilder!!!!

#4 - - Lina:

Guuud va dom är söta dina barn :) baar växer och växer! :)

Till top