Suck :(

Dessa sjukdomar alltså.
Nu är det då min tur att bli sjuker.
Förkylning, halsfluss, feber och hosta.
Är riktigt slö och huvudet känns tungt som en vatten melon.
Kommer blogga mer när jag är frisk igen.
Just nu får jag lägga all den lilla energin jag har på barnen.
För nu har ju dennis åkt till jobb och kommer hem på torsdag igen.
Så det blir en sjuk mamma med två Pigga barn.
Nilo mår bättre och börjar komma tillbaka tills sitt gammla vanliga jag igen.
Nellie har fortf lite feber , men välldans pigg.
 Nä nu ska jag vila huvudet på soffan,
medans BÅDA barnen sover midda. ja det händer välldigt sällan.


Till alla läsare som är sjuka, krya på er.
Och alla som inte är det. hoppas ni får hålla er friska.


Kommentarer
Syster jossan

Krya på dig, kommer och käkar med er sen och kollar one three hill ? :) puss

2009-01-19 @ 16:00:55
Pappa Dennis

Och nu e det fan jag också :( Vi får krya på oss i helgen och mysa lite ;)

2009-01-21 @ 18:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0