NellieNilo

Kommentar

Allmänt Permalink8
Iggy
Varför lägger du in så många och olika bilder på din son antingen ensam eller tillsammans med andra till skillnad från vad du gör på din dotter?
Ganska märkbar skillnad faktiskt om man kollar korten i bloggen...


Svar : Min dotter har börjat tröttna på att jag tar foto på henne så hon slår antingen bort kameran eller vänder sig om Eller så är hon naken och det vill jag inte lägga upp direkt här. Hon vägrar kläder hemma, kan inte tvinga på henne dom var 10 min precis. därför får jag knappt några bilder på henne längre. När andra fotograferar henne gå det bra . men hon vill oftast inte när jag tar foto. Därför har jag inte så mycke bilder att lägga upp på henne nu,  tyvärr. Det kanske bara är en trots hon går igenom nu.  men med lillebror går det bättre då vill hon vara med. Men om du vill se mer foto på min dotter så lägger jag upp dom flästa fotona jag tar på min bilddagbok.






så här brukar alla bilderna på nellie bli nu för tiden.
#1 - - Iggy:

Nää då e det ju inte så lätt klart...

Du får be nån annan ta bilder :)

Tycker det e så synd att bara grabben är på bild när du skriver en sån bra blogg...

#2 - - LITENSKATT.SE:

Vilka frågor du alltid får :P .. Jag kunde räkna ut det själv :) ..

#3 - - Madelene:

Har läst din blogg länge, sedan du väntade Nellie.

vill bara säga att jag tycker du verkar göra ett kanon jobb, som kämpar på i uppförsbackar och nedförsbackar i medvind och motvind.

Du kan med gott samvete kalla dig en supermamma!

#4 - - Jennica:

Haha vi har oxå perioder med endast sådana bilder på Cornelia där man bara ser bak på huvudet om man ens fångar henne på bild. Nu går det lite bättre för nu har hon hamnat i en sån "ego" period & verkligen gillar när man fotar henne & att se sej själv på bild & i speglen.

#5 - - Anonym:

Madelene ´

Iggy har knappast påstått det heller!

Kan bara hålla med Iggy att där är mindre kort i slutet på Nellie, men självklart skall man inte tvinga ett barn till att ta kort!

Mycke bra skrvet i din bliogg Jessica



#6 - - Josefine:

Äh, så är och blir det ju ibland med kids! :)



Vet du förresten vad som hänt med din kompis Linnea A's blogg? Den går inte att komma in på längre, mycket tråkigt. :(

#7 - - Jessie - Mamma till Jacob:

va tråkigt att hon inte vill vara längre med på bild men som du säger så e det nog bara trots & det går nog över snart=) Ska du till unga mödra gruppen? kraam

#8 - - Jessie - Mamma till Jacob:

uscha att hon e sjuk!

Hoppas att hon blir bra snart=)

Annars hur e det me dig?kraaam

Till top