7 januari 2009

Usch , vad jag är trött.

Idag har vi varit på besök hos Heidi, Ray & barnen.
Direkt när vi kom dit bjöds vi på Sagas goda kladd kaka.
Sen spelade jag Ett skissa och gissa spel med verona :) verona vann :P
Nellie hade super kul, så hon ville bli kvar hos dom inatt.
Skönt tänkte vi, men tji fick vi. då Nilo tog över Nellies sömns störningar.
Iaf vi åkte iväg och handla mat. och hem och åt.
Nilo sov som en nysse gris då.
Men skenet bedrar. halv 10 vaknade han igen.
och har bara gnällt och haft sig till nyss.
Eller han var glad den första halvtimmen.


Idag Ska jag grattulera ett par stycken :)
Sabina (Dennis brorsdotter) Fick En liten Flicka idag . Stort grattis till dig och lillan.
Emelie & Toma Fick en liten Pojke idag . Stort grattis till er & lill killen :)
Underbart med massa små bebisar, och tänka sig att dom tittade ut på samma dag.
Önskar er all lycka Och hoppas att ni mår bra allihopa :D

Nu ska jag sova . Seee ya


Kommentarer
malin & neo

dennis släkt kommer fan bli berömd så många ungar där komer hela tiden :O

2009-01-08 @ 12:34:11
URL: http://neo070902.blogg.se/
PiaLia

Skönt ändå att vara med bara Nilo nån gång!

Jag grattar oxå till de nya små liven!

2009-01-09 @ 23:53:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0