NellieNilo

8 December

Allmänt Permalink1
idag gick vi upp vid halv 7 , råka znosa lite för länge. Gick upp med barnen, dom fick sina julklappskalendrar Nilo fick en bok och nellie fick en barbie. Sen gick vi till dagis . Nilo blev lite ledsen idag igen. men det gick över snabbare denna gången . sen skynda jag mig iväg till Sandvången och mötte upp mimmi och Anna där. så gick vi till skolan.  Verkligen en super seg dag idag. satt och somnade till på samhälls kundskapen. sen var det riktigt segt på svenskan. med massa genom gångar i verb, substantiv och adjektiv och allt vad det heter. Vi fick gå 5 min tidigare för hon tyckte vi såg så hängiga ut alla tre i klassen :p sen  var det matte dom sista två lektionerna segt med matte så sent på dagen .


Sen gick jag till dagis och hämtade Nellie och nilo. nilo blev jätte arg för att han inte fick ha dagisets dammsugare med sig hem. sen kom vi hem . lekte lite sen kolla vi julkalendern igen. sen mat och bad och sen sängen.


Jag har haft jätte ont i ryggen hela dagen. eller ryggen är det nog inte svårt att förklara. men det gör ont bak på ryggen när jag andas djupt. får se om det blir bättre. imorgon har vi som sakt studie dag . ska bli skönt att slippa gå ut till skolan . men massa plugg blir det ändå. ska lämna barnen på dagis 4 timmar imorgon och då ska det pluggas. och så måste jag bara skriva, SEXTON dagar kvar till julafton :D nä blir tyvärr inte mer skrivande för idag. ha så ont i min "rygg" ska försöka sova bort det. hoppas att det hjälper.


#1 - - Anonym:

Säga vad man vill men du är såå duktig med skola och allt! Stolt mamma!

Förstår att du inte pallar braåka med dom på dagis, men man måste ju få lov att ha barnen där när man pluggar! Sjukt!

Snart JUL! Mys pys!!!

Till top