NellieNilo

5 december

Allmänt Permalink2
jaha, dumma mig nu glömde jag skriva igår. så får göra det nu :p

I fredes hade vi välldigt roligt. Vi spelade ett disney spel haha. och drack. sen snacka vi lite. och sen vid 10 tror jag vi gick ner till stan. in på akropolis och Gratta lollo som fyllde 19år. Snacka lite med mina systrar (jossan och emma). Sen gick vi till inerno. men ut lika snabbt igen. Sen gick vi yra runder sen åt vi på olivers och sen bar det av hemmåt. var väll hemma vid 20 i 3.


och då den 5 December.gick upp med barnen kl halv 8. dom fick sina julklappskalendrar. en liten gung häst fick nellie och  nilo fick två bilar. Dennis nellie och nilo åkte iväg på kalas till deras kusin mio. jag var bara hemma och tog det lugnt. sen när dom hade kommit kom hem lite senare så gick jag bort till mamma och hämtade anna´s present som vi glömmde i fredes. och gick hem till anna och lämnade en liten söt kaktus med röda blommor och en dörrskylt som ammma målat. hon blev glad. sen följde hon med mig till roro. och så tog vi en cigg och snacka lite. sen hem och åt. Sen natta jag nilo och försökte få nellie att sova. Kollade på en film som var bra faktist. surviving christmas hete den. jag vann en kamera på tradera. villket som sakt verkligen behövdes :D billig var den också. får bara hoppas den är bra också . Sen vid 11 sov nellie fortf inte. så jag gick in och la mig  hos henne tills hon somnade. och jag somnade hos henne.


Det var fredag lördag . uppdaterar mer ikväll.


#1 - - Anna:

de é bra vännen! snackas vid sen då. Moa kommer snart hem så blir först en massa mys med henne! En vecka som skall tas igen med mys! :)

#2 - - PiaLotta:

Upp halv 8! Jisses! Puss puss!

Till top