NellieNilo

Sommar, sol & Utomhus Bio

Allmänt Permalink3
 igår, lämnade jag nellie på dais på morgonen sen var det dax att gå till BVC med Nilo. Vägde och mätte honom först. 84 cm lång och 13 kg tung . hihi. Stor min lilla pojke har blivigt. Sen fic han en vaccinations spruta i benet. han rykte till vid sticket en  sa ingenting. duktig kiille. sen gick vi och köpte glass.lite belöning får han väll ha för att han varså duktig. Sen gick vi en runda. och hamnade på en lekplats där Nilo fick gunga lite. sen gick vi hem så nilo fick sova midda. Dennis kom hem så sprang jag och jossan och lilla Tigra ner och hämtade Nellie på dagis. och sen hämtade vi nilo. Och gick ut i kolonin. jag och jossan försökte börja på grävandet som ska sätta poolen på plats så den inte lutar mer. men det var alldeldes för varmt . sen kom my och mimmi så åt vi allihopa kassler grattäng. mumsigt. Sen gick jossan , my och mimmi. och efter ett tag gick vi också. senare när dennis kom hem . kom jossan utanför och mötte upp mig. så cyklade vi ner till stan. där mamma och pernilla redan var och tog plats inför utomhus bio i Teaterparken. Riktigt mysigt var det faktist. Mamma mia vissades på en stor skärm och där var riktigt mycke folk som satt och tittade på den i gräset. Hoppas dom kommer göra om detta igen. för det var riktigt trevligt. Nackdelen var att man hade så ont i ryggen efter.men det kan man stå ut med.








Ville bara skriva det nu ska jag fortsätta tvätta.
#1 - - PiaLia:

Ja en perfekt dag tycker jag! Och Mamma mia är ju en så go film som man blir glad av!

#2 - - Jessie - 22 år & mamma till Jacob:

Tack gumman=)

Va mysig dag ni verkade ha=) Var ni igår på mammaträffen?? Va filmen förresten bra? Har velat titta på den, men tänkt att de kanske bara sjöng igenom hela filmen.

#3 - - Anonym:

oj, jaså..?? va tråkigt. Hoppas att ni hade roligt tillsammans i allafall=) Blir det någon nästa gång??

Haha har d sett den så många gånger..hmm då ska man nog ta & hyra den..har alltid velat men tvekat!

Till top