NellieNilo

Dött ?

Allmänt Permalink4
Någon som tycker det är rätt dött här i min lilla blogg nu för tiden ?
Det tycker jag, faktist..


har varit inne och vänt några gånger. men inget inlägg på ett tag nu.


Iallafall, Nilo, min lilla stora pojke har nu börjat inskolas på dagis. 12 Augusti började han. Vi var där en timme och hälsade på. Nilo gick och kollade lite och Hittade en flicka att leka med :)  Det gick bra faktist. Han har fått en egen plats i omklädningsrummet. Hans lilla logga på dagis är en båt :) Nellie´s är en sol. (Har nog inte nämnt det tidigare.) Sen i torstes ja idag blir det väll förjag har inte lagt mig än . Så gick vi till dagis igen. Denna  gången fick jag bara vara med en halv timme.Sen skulle jag prova att gå iväg en stund. kl 11 kom jag tillbaka . alltså då efter en halvtimme. mitt lilla hjärta slog fort när jag gick därifrån och ända tills jag kom tillbaka. Det är så jobbigt att lämna dom så där dom första gångerna. Man undrar ju vad dom tänker. (Lämnar hon mig nu.) Men men . när jag kom så pep han lite. när han såg mig så sträckte han upp armarna och sprang fram till mig och gnällde lite. Men det hade gått bra. Som dom frågade på dagis. om han är lätt att ha med att göra eller så. och det är han verkligen. han hänger med och trivs i stort sätt över allt. men visst är han en liten mamma gris också. Mamma är bäst så är det bara :P


Jag har inte så mycket att skriva idag ville mest bara uppdatera er om att han nu är på väg att bli en liten dagis pojk. och att det gått bra hitt intills.



Kan ju i och för sig starta en liten frågestund här. så har ni något att fråga så fråga på..
#1 - - PiaLia:

Han är jätteduktig, lille Nilo, så det kommer gå finfint med dagis! Men visst är det lite vemodigt att lämna dom sådär i början!

#2 - - My J:

Naaawe. Han är å gullig. Mmm, det måste verkligen kännas de första gångerna.. Det kan jag som inte ens är mamma tänka mig.



Okej.. hmmm. -tänka- Vad vill Jessica bli när hon blir stor? ;D mahaha :)

#3 - - Amanda:

Kommer du ta ut studielån nu när du börjar plugget igen?



Och är det bara dennis som har körkort eller har du också? :)

#4 - - Malin:

Ja jag är jätte glad för fotorna. Och att jag skrev förlossningsberättelsen soppast snabbt efter. Hade aldrig kommit ihåg allting nu. Jag tror att det är värre att stå bredvid än att uppleva det själv. Faktiskt, men om man skulle kunna ge pappan det till nästa gång så hade jag nog gjort det ändå :-P haha! Nej men jag har faktiskt en väldigt låg smärtgräns :-P. DU klarade för fan av att vara hemma med Nilo in i sista minuten. Det hade jag aldrig pallat haha. Det blir jag imponerad av :-P

Till top