5 April 2009

Vill börja med att grattulera Sasha och Fredrik som nu i natt blev föräldrar till en Underbart söt liten son. Välkommen till Världen Gabriel :)



Dagarna är verkligen skit långa nu. sen vi flyttade hit har vi gått upp mellan 6 och 7 på morgnarna. Och sen varit igång till 00-02 typ. så igårkväll var jag helt färdig, somnade med laptopen i knäet i soffan. inte alls likt mig jag brukar kunna hålla mig vaken iaf tills jag kommit in i sängen och lagt mig . men igår gick det inte.



Igår 4/4 var vi på dop i helsingborg. lilla Nova som skulle döpas. Sen gick vi till en lokal en bit där i från och åt god tårta och så. Nellie var med alla barnen och lekte på en lekplats. och riktigt härligt väder var det sen åkte vi hem . och nellie och dennis somnade som stockar på soffan. Nilo sov en liten stund. när han sen vaknade Gick vi och mötte Jessicá & jakob, Jessica & Alexander , Sara & marwin. Gick med dom till city gross och handlade. Sen stod vi där utanför en bra stund. sen gick vi hemmåt igen . Jessica & Jakob följde med oss hem . och kollade på kalle och choklad fabriken. Sen åt vi midda. och jessica och jakob gick . sen somnade jag som sakt.



Just nu har jag inte mycke mer att skriva.


Kommentarer
Jennica

Hur gick det me Nilo idag? Mår han bra nu?

2009-04-05 @ 17:24:39
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Rebecca

Hej! Jag har skrivit ett litet inlägg som har lite med dig att göra, så om du vill kan du ju kika in och läsa :) Kram

2009-04-06 @ 17:29:16
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Rebecca

Hehe, det var nästa som att träffa en kändis, jag visste exakt med han var men han hade inte en aning om att jag visst ngt om han :) Men ni är super söta tillsammans.. Haha. Ja vi letade och letade, till slut hittade jag en 20 sedel, så jag vann 20 kr på det, men jag tänkte fråga honom om han tittat i innerfickan, men gjorde det aldrig så låg dom där :P Nej, pengar har sin roll i allt tyvärr. Men då kanske Nellie eller Nilo får det intresset :) Alltid skoj att föra över det man kan till sin barn.. För han var ju väldigt duktig, aldrig suttit på den förut och tjoff sen var han iväg :) Har ni kommit till rätta i den nya lägenheten nu? Kram

2009-04-08 @ 15:15:59
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Sara

Det jobbiga är att jag inte har fått klänningen än. Börjar nästan tro att hon lurar mig. mailade en gång förra veckan utan svar och sedan i helgen, då svarade hon att hon skickat den i fredags och den borde komma på måndag (i måndags), men den har fortfarande inte kommit! :s



Hur är det med dig då? :) Kramar

2009-04-09 @ 09:31:22
URL: http://rekvik.blogg.se/
Hanna

Hej!



Vi är tre tjejer som håller på med ett projektarbete om unga mammor. Vi undrar om du skulle vilja berätta lite om hur en dag ser ut för dig med dina barn? =)



Tack på förhand!

2009-04-13 @ 13:26:18
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0