NellieNilo

Välkommen till jorden

Allmänt Permalink0

Det var den vackraste dagen i mitt liv

Den morgonen du såg på mig

Och jag kände mig

Så stolt som en människa kan bli

Den morgonen du såg på mig

Och jag på dig


Jag lyssna efter dina andetag

Så lätta som en fjärils vinges slag

Jag ska alltid minas den dan

Jag ska alltid finnas här för dig


Du är välkommen till jorden

Välkommen min vän

Lyckan följer med dig

På en väg från himmelen

Som en ängel har du landat

Här i vårat hem

Välkommen till jorden min vän

Välkommen hem


Allting känns så skört

som trädens första blad

När våren den tvekar

Och snor tillbaks

Du stannar väll

Du lovar att vara kvar

Som en del utav min morgon dag

Vår morgon dag


Jag lyssnade efter dina andetag

Så lätta som en fjärils vinges slag

Jag ska alltid minas den dan

Jag ska alltid finnas här för dig


Du är välkommen till jorden

Välkommen min vän

Lyckan följer med dig

På en väg från himmelen

Som en ängel har du landat

Här i vårat hem

Välkommen till jorden min vän

Välkommen hem

Till top