NellieNilo

Tiden går

Allmänt Permalink2

Och inte har jag skrevit blogg på några dagar nu.
Nu är det 6 dagar kvar tills min lilla flicka blir hela 2 år.  det går fort ett-tu-tre så var hon ingen bebis mer.  Har gett henne en av presenterna idag. kritor och målarbok.  för det är rätt svårt att sysselsätta henne när hon inte är på dagis. men snart har hon massa nytt att leka med.
Nilo är mer vaken nu , det betyder mer ont i armarna eftersom han bara är nöjd om han får vara uppe i famnen och gå. man kan sitta ner med honom en stund si så där en halv timme 40 min sen upp och gå.  tills han till slut somnar. när vi är ute och går sover han rätt bra  i vagnen. så det är skönt. Blir nog inte mycke skrevit här idag ihäller.
I söndes var vi ute med marwin och sara och gick en runda och lekte i granet. Igår var vi också ute med sara och marwin i granet hehe sen gick vi en runda och sen hem .  ont i mina ben och fötter har jag och handlederna efter att ha kört syskon vagnen. den är riktigt tung att köra. och lutar vägen lite så måste man gå och hålla den uppe så den kör rakt.  men men får bli en ny sen när nilo också ska sitta upp i vagnen. skriver kanske mer ikväll. just nu ska jag bara städa lite innan gubbarna som ska fixa köket kommer. 



      

1. Dennis & Nilo Myser

2. Nellie i Granet

3. Marwin myser i vagnen.

4. Nello i gungan gör West side med fingrarna hehe.

#1 - - Jennica:

Awe lilla Nellie redan 2 år, känns som det bara va nån månad sen hon lärde sej gå & kom "stapplandes" på Suellsgatan. E inte Nilo väldigt lik Nellie när hon va bebis? Båda e så söta & charmiga...

#2 - - Anna:

Ja alltså det gör fruktansvärt ont och man blir frustrerad när ingenting hjälper. Men jag fick en heating salva av mamma och den hjälper lite grann.

Till top