NellieNilo

Kom igång

Allmänt Permalink12
Haha , igår tog jag ett litet steg framåt :P jag har ju varit så bestämmd i huvudet på att jag skulle börja träna lite på kvällarna. HAHA, säger jag bara situps är inte min starka sida absolut inte. ligger som en halv dö fisk på golvet och kommer inte upp :P men tränade lite på andra sätt. och det känns i magen idag.  nu ska man bara försöka fortsätta. villket jag är väldigt dålig på, det brukar vara en typisk sådan engångs grej. Men vi får se.
Idag har vi mest bara slöat. Sen vid 7 kanske tog jag med mig nilo och gick en runda med sara och marwin. Gick och hämta ut pengar och sen en halv lång, skön runda  ner istan där jag ALDRIG brukar vara på kvällar. Sen en runda längst stranden . massa härligt prat och trevligt sällskap. Jag och sara har kommit så närma varandra dom senaste veckorna. Det känns verkligen bra att vi hittat tillbaka till den där starka vänskapen som man aldrig skulle vilja förlora. Vi har verkligen gjort så sjukt mycke ihop på vad ska man säga kort tid , för tiden går fort men det är väll 6 år nu ungefär. ska berätta om det en annan dag .
Iaf. Nu i veckan ska jag försöka ta tag i saker och ting. och sen nästa sönda får jag se hur det har gått. jag hoppas det flyter på och att barnen är snälla mot sin lilla trötta mamma  hela veckan.
Imorgon börjar dom vanliga tiderna för nellie igen på dagis mellan 8-11 var dag :( det är rätt tvåkigt. för dt hjälper mig så sjukt mycke med en timme på morgonen. att gå upp 8 istället för 7. men men Dagis har ju sina regler så det är väll bara till att följa dom. Tråkigt att man ska behöva betala så himla mycke som vi gör när hon bara är där så lite och inte ens äter där eller något. När jag börjar skolan nästa höst. ska jag försöka få in båda barnen på ett dagis som ligger mer på vägen dit. visst bara några gator från detta dagiset. men det andra dagiset har så otroligt underbar personal. har sommarjobbat där innan och jag gillar det dagiset. så jag hoppas att man kanske kommer få in dom där. men men nog om det.
Vill veta om jag har några läsare som också är nyblivna 2 barns föräldrar . skulle vara kul atta ha kontakt med fler sånna. som man kan dela lite tankar med.
Nä nu blir det  orginal dagboken som behöver liute uppdatering, men jag är faktist välldigt bra på att uppdatera den . har inte missat en ända dag i den sen den 1 augusti då jag börja skriva i min nya. Bökerna går åt fort.

Lille Nilo för nån dag sedan

Stackars lillenilo som får dras med två tjejer hela veckorna :P
#1 - - Emelie:

Åh så himla söta dom är :)

#2 - - Malin & Neo:

Ger ni honom napp nu? (:

#3 - - malin & Neo:

Ja du och det blir inte bättre. Vi får fortfarande ge nappen till neo på nätterna om han inte hittar den själv. =p

#4 - - Caroline:

Svart från min nogg: -Hehe camen du vet! Det blir spegelvänt Haha!! :) Allt bra med er? Så sjukt söta dina/era barn har blivit ^^ Krama om*

#5 - - Anna:

är nilo sjuker? det är en sån termometer på den nappen väl? ser ut så. Ja vi får peppra varann, hehe. Du, maten var super god! =) hehe

#6 - - J:

hej! gillar verkligen din blogg! :) o du har otroligt fina barn! jag har själv en 1,5 åring & om sisådär 40 dagar har jag förhoppningsvis en bebis oxå.

kramar!

#7 - - Camilla Lejonqvist Mårtensson:

Trevlig blogg, du skriver himla trevligt. Som vanligt så fina bilder på er

Kramis moster cami

#8 - - Camilla Lejonqvist Mårtensson:

Trevlig blogg, du skriver himla trevligt. Som vanligt så fina bilder på er

Kramis moster cami

#9 - - Anna:

hehe det förstår jag, för det är sjukt gott! =)



Jasså varför tar han bara den nappen?

#10 - - Anna:

Ja det var ofta efter dagis. dem fotona är gamla på moa. men hon somnade alltid på konstiga vis :P hehe. jupps syrran är bara 23 . hon är 2 år äldre än mig. Jag blir 21 nästa månad =)

#11 - - Erla och nathalie:

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får en bra dag!

#12 - - PiaLia:

ni e ju bara så underbara! och nu löser det sig förmodligen med dagistiderna oxå. skönt

Till top