har inget att skriva om .

HAR DU
Ett förhållande:
Ja, sedan 4år tillbaka med dennis <3
En bästa vän: ja, Sara Andersson
Haft ett seriöst förhållande: Det har jag nu.
Dejtat en av dina bästa kompisar: dejtat och dejtat, Hållt på med och varit tsm med (killkompisar då :P)
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja, ett par gånger.
Skrikit åt en lärare:
Ja, Välldigt många gånger i mina yngre dar.
Kysst någon och sedan ångrat dig:
Ja, det har hänt.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Många gånger när jag var yngre.
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja, en ring jag arvt av min farmor.
Snusat: Ja, testat har jag gjort.

DAGENS
Klädsel: mysbyxor och linne
Smink: Inget.
Frisyr: uppsatt lite halvdant
Låt: Välkommen till jorden - Lotta Ahlin
Vill ha: inget just idag
Sjuka: ?
Drog: isvatten/cigg :S
Saknad: Kommer alltid att sakna min försvunna lille tisemise
Köpt: Mat.
Godis: Inget.
Attityd: Neutral
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Kollade inte mig i speglen, gör inte det ofta känns bättre så.

FÖRSTA
Bästa kompis: Amanda
Bil: Sån där röd liten plastig sak med flak :P
Kärlek: Brian
Husdjur: Katten busan och burnis
Semester: Tunisien när jag var 4 år med mormor och morfar
Jobb: inget
Köpta skiva:  Spice Girls kanske
Riktiga kärlek: Dennis
Piercing: örona
Konsert: La cream på slottet :P
Fylla : ingen aning, var dock väldigt längesen.

SENASTE
Personen som smsade dig: Mamma
Personen som du kramade: Nilo
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Dennis
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Nellie och nilo
Alkoholdrycken: En öl
Bilfärd: till Helsingborg igår
Filmen du såg: Wanted.  tror jag
Gången du åt: igår nån gång 

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: nej inte längre
Våga hoppa bungyjump: Nej inte det häller
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, kanske inte hela kroppen men defenitivt med tatueringar :)
Kalla dig själv lycklig: Ja,
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Beror på, men helst inte.
Kunna springa 50mil: Nej verkligen inte.

VAD
Gör du just nu:
Sitter vid datorn
Ska du göra imorgon: ingen aning ta det lugnt
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget, Imorgon är det bättre.
Har du med dig in på bion: Cocacola och bilar :P
Är det för väder hos dig just nu: Otroligt nog Sol men också Molnigt
Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet:
Ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto:
Resa , shoppa och Ge till min familj.

FRÅGOR
Är du blyg inför det motsatta könet:
Ibland, beror på vilket sammanhang.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Ja.
Använder du huvtröjor: Ja,
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja tre tatueringa till  :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta

VAL
Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång.
Sommar eller vinter: Både och.
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan.
Kramar eller kyssar: Kyssar.

ANTINGEN ELLER

Tillsammans/Singel:
Tillsammans
Blond/Brunett:
Brunett nu
Hemmakväll/Fest:
Mest hemmakväll, men fest är kul också.

SANNINGAR
Har du någonsin varit kär:
Självklart.
Tycker du om någon just nu: Ja


Kommentarer
Anna

visste inte att du rökte

2008-09-20 @ 17:38:49
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Anna

Ja jag håller med dig.. Jag klarar inte heller sluta när man är så uppe ivärv. och det är jag jämt. Jag är alltid stressad och så. så jag förstår dig.

2008-09-20 @ 22:40:43
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0