NellieNilo

En sån här lista nu igen

Allmänt Permalink1
1. vad heter du? Jessica
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag var mindre ville jag heta Natalie, hehe
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om jag hade blivit en pojke skulle jag hetat Marcus
4. vilket stjärntecken är du? Oxen
5. vilken årgång är du? 89
6. vart bor du? Landskrona
7. bott utomlands?  Nej
8. flyttat antal gånger? Många gånger, "ska räkna" 9 ggr med mamma, 5 ggr med pappa och tre gånger med dennis.
9. vart skulle du vilja bo? Vill bo i landskrona men i en större lägenhet eller en som har hiss eller liger på plan våning.
10. vilken skolklass? Ingen, just nu.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Florist

UTSEENDE
1. hur lång är du? 177
2. hur mycket väger du? kg haha :P 
3. hårfärg och frisyr? Brunett, lugg och lite uppklippt
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? humm, inget
6. minst nöjd med? Det blir ju en hel lista det ju
7. skostorlek? 40
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Ja, tungan,öron. och tatuering på benet kommer fler inom kort.

FAVORITER
1. filmer? komedier
2. låtar? Allätare, gillar dock inte tecno så mycke.
3. årstider? Sommaren och vinter
4. mat/dryck? Kassler grattäng / Tropisk juice
5. djur? Katt
6. färg? många
7. parfym? armani till killar hehe älskar den , (använder den dock inte på mig själv )
8. tv-program? One tree hill
9. ämne i skolan? Engelska faktist
10. sysselsättning? Vara med familj och vänner

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen, en tjokare tröja bara.
2. vad använder du just nu för skor? gympa skor typ 
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? ingen aning.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? skulle behövt en helt ny gaderob .
6. favoritaffärer? Gina  &  H&M
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning, handlar när jag har råd
8. favoritmärke? inget speciellt
9. vad har du för byxstorlek? ingen aning testar och tar dom om dom sitter bra  :P
10. vad har du för tröjstorlek? XXL kanske haha nä men M

DITT RUM (vardagsrummet)
1. stort, litet eller mitt emellan? Mittemellan
2. vilken färg på tapeterna? vitt, vitt och dystert vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? mörka färger
4. favoritmöbel i rummet och varför? Soffan, älskar den.
5. vad vill du ändra där inne? Färgen på väggarna, nytt bord och tv hylla
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter i soffan eller vid datorn, pysslar (behåller anna´s svar)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Dennis, nellie och nilo
10. favoritpryl i rummet? Soffan

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Stanley
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Inget
b) skolväska just nu? Har ingen just nu.
c) handväska eller liknande just nu? nycklar, borste, bank kort, recept m.m.
3. vad är du beroende av? Cigg, tyvärr
4. vilket land kommer du i från? Sverige 
5. vilken sorts lypsyl använder du? Brukar inte använda lypsyl.
6. vad tror du på? Min familj
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör ingen
8. vad köpte du senast? Blöjor och välling/ ersättning
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? En lägenhet

GREJER
plånbok: Ingen faktist. har tänkt skaffa en i flera år men blir aldrig av .
tandborste: En rosa
smycken: just nu bara tungsmycket på mig.
solglasögon: Nej
underkläder: Oftast
nagellack: Ibland
#1 - - Rebecca:

Jag älskar också Armani parfymen, fast då också på killar. När jag inte bodde ihop med min kille sprayade jag lite på kudden..

Till top