NellieNilo

Min lille snuffe

Mina kids Permalink7
Min lille snuffe, växer så det knakar och blir allt större. Idag när vi var på BVC (för där var en fotograf där idag) så satte jag Nilo i soffan och till min stora förvåning satt han rätt stadigt men ändå men stöd i soffan. sen var det vår tur inne hos fotografen han sa åt mig att sätta Nilo på kudde och jag bara - men, ehm han kan inte sitta där själv. - jodå sa han. och Nilo satt upp. men för att vara helt säker så ville jag hålla i honom.  och fotot ... Det blev sååå himla fint. vad jag fick se på fotografens kamera iaf :D Så jag bara läääängter tills jag får hem fotona på min lille Prins. Sen nu ikväll. satte jag Nilo i soffan mipp på kudden lite vingligt men det gick, han satt. och sedan provade vi på Golvet också där det inte är så mjukt. Och visst, Min lilla prins på 4 ½ månad kan sitta. HAN KAN SITTA :D Så stolt är jag över han :) lite säkigt sitter han dock men han sitter. hihi. kommer lite bilder och en film på honom .


i soffan på BVC

sitter i vår soffa.

och på golvet

 
#1 - - fanny:

ooo vilken härlig pyjamas. vart har du hittat den?

#2 - - Jennica:

Awwe va duktig han e

#3 - - Malin & Neo:

Duktig pojke (:

#4 - - PiaLia:

Aaah! HAn e ju för söt! Och duktig! Och så har han den superläckra jamisen som Nellie hade! Den e så fin!¨

#5 - - Elin:

Hejsan :)

Måste ju lägga en komentar.. har ju följt din blogg länge.. må då säga att du har så otroligt söta barn :)

#6 - - jessica:

hihihi=)ja han kan ju verkligen sitta fasters lille gosse!Det är TIDIGT!!et brukar ju inte komma förän 6-7 mån!lille plutte då!

#7 - - Sara:

Lillkillen börjar bli stor =) Hihi vad söt bilden i mitten var!

Till top