Nu sätter bloggen igång.

Nu så ska jag börja uppdattera här förhoppningsvis varje dag. Bloggen kommer att fixas till nästa vecka ungefär. Var en tjej som ville fixa min disign och det är verkligen jätte snällt :) Men sålänge får ni stå ut med denna orginal disignen.

Iallafall, Nu är det helg och det är dötts tråkigt väder. finns typ inget att göra så igår skulle vi kolla på film med, sara och marwin kom hit. sen Ville varken nellie eller nilo sova något alls. tillstlut fick vi båda att somna. men filmen vi skulle kolla på var det fel på så det blev ingen film. Idag blir det storstädning så mycke barnen tillåter. Förhoppningsvis får vi en del gjort idag. Jag ska även bära ner massa i källaren och rensa ut massa skit.

Sedan Nilo föddes har Nellie växt otroligt mycke, hon har knappt några kläder kvar som passar. många gånger överdriver man kanske med att dom inte har några kläder kvar. men igår rensa jag lite bland hennes kläder och det blev verkligen inte mycke kläder kvar alls. suck. Blir ullared förhoppningsvis nästa månad och då ska det shoppas. både till hemmet och kläder. jag skulle också behöva en massa nytt. Vi får se vad vi kommer över när vi åker dit.

Uppdaterar senare igen nu ska vi börja medans barnen är lugna . Kraaam


Kommentarer
sara

De hade vi verkligen:) Vad trevligt att du titta in, trevligt med en ny blogg att följa nu då:)Ha de bäst!

2008-08-23 @ 20:45:33
URL: http://snult.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0