NellieNilo

Reach the age

Permalink0
Nu är jag Där vid den magiska åldern 25, den åldern som alla 25 plus verkar vilja tillbaka till.
 
Då får vi väll se vad detta året har att erbjuda :)
 
Dagen firades först med tårtkalas dagen innan med barnen, sedan åkte dem till farmor över helgen. och klockan tre på min födelsedag kom släkten och åt tårta och med fina presenter :) Fick bland annat pengar, en lavendelbuske till kolonin och det jag önskat mig en häck till kolonin, så snart plantorna kommer ska det grävas och sättas häck i stugan :) ska bli så underbart med lite insyns skydd :D
 
 
När släkten sedan gick så kom pappa och så började vi förbereda grillen och maten till kvällens 25 års fest. och vi hann väll med det mesta innan folket började trilla in. Maten blev väl godkänd och när alla satt vid bordet så delade vi ut hemliga uppdrag till alla gäster :) och uppdragen togs genast på allvar och alla hade skit kul :) var ganska kul någon fick uppdraget att utbringa en skål vid minst 5 tillfälle under kvällen och varje gång någon sa skål skulle en annan börja sjunga "helan går" :P.
 
en annan gäst "hörde röster från kyrkogården" och en tredje skulle ta "selfie´s" med minst hälften av gärsterna slutade med att hon hade tagit selfies med alla på festen :D och när hon kom kände hon kanske 4-5 stycken. det kallar jag väl godkänt uppdrag :)  ja där var en himla massa roliga uppdrag.
 
När drickorna slank ner blev folk mer och mer sång glada och alla sjöng med på snaps visa efter snaps visa :P en mycket lyckad kväll måste jag säga :D Sedan drog alla ner på stan och där försvann några och några andra tillkom sen gick vi vidare och hamnade sedan ett gäng i stugan igen och efterfesta, kvällen slutade väll vid 5 halv 6 :P
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top