Busy suterday

Idag har vi gjort allt annat än tagit det lugnt :P
När vi vaknade åt vi lite frukost. och sen stack dennis och nilo iväg. Min mamma kom och hämtade mig och nellie så körde vi och hämtade upp min pappa för att sen köra ner till stan där min moster hade annordnat en manifestation med hjälp av Facebook. där vi skulle protestera emot politikernas galna förslag om att stänga nersjukhus och operationerna i landskrona.
 
 
Där var faktiskt ganska mycket folk trotts den hemska kylan . vi stod där ett tag och lyssnade på några tal sen kom min lilla syster också. så vi gick och fikade på expresso house. Där vi fick upp värmen också :) Sen åkte vi hemmåt. Nellie och Nilo följde med min mamma hemma. Så åkte jag och dennis och hämtade en annan bil för att kunna hämta en byrå (till köket), i helsingborg. Sen när vi kom tillbaka och fått upp byrån och bytat tillbaka bil. så åkte vi till helsingborg igen.
 
 
Fast denna gången åkte vi till IKEA. Mamma och barnen kom också dit. barnen lekte på ikea´s barn lekrum. Vi fick handlat en massa som stått på listan ett tag. och alltid hittar man ju lite mer än vad det var tänkt från början . När vi hade betalt och lämnat sakerna i bilen och hämtat ut barnen, så gick vi och åt. Sen körde vi vidare till Rusta där jag ocks hittade en hel del :)
 
 
Sen var det dags att köra hemmåt. väl här hemma började jag packa upp och flytta runder grejor. sen blev det lite lördags mys med marängsvish och sen nattade vi de trötta barnen. och kollade på film :) mys lördag med fullt upp :) like it alot.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0