NellieNilo

TvåTusenTreton

Permalink0
 
 
Dagarna går fort förbi och nu har 365 dagar gått igen det vill säga ett HELT år.
 
och som vanligt blir det en års resume med bilder och sånt.
 
Januari : början på året började som det brukar ner med alla tomtar och pynt i lådor och upp på vinden. Syster yster fyllde 22 och det firades med fest. några dagar efter stukade jag foten ganska rejält, ingen hit inte. Nellie hade kompisen moa här på besök en natt. och dagen efter åkte vi pulka :) sen fyllde även älsklingen år 29 år och ett år ifrån 30.Vi fixade även lite i lägenheten borrade upp lite hyllor och grejor och gjorde om vårt lilla rum till kontor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Februari :  Nilo var sjuk ganska mycket där ett tag :(blev mer fix och trix här hemma, tapetserade bland annat Nellies rum. blev väldigt nöjd med min och mammas flitiga arbete där :P
 
 
 
 
 
 
Mars: Våren närmade sig med storm steg och vi var ute och lekte en massa på olika lekplatser i stan. Jag hade påbörjat ett projekt i skolan där vi skulle bygga en lekplats. Nilo  brände sig för första och förhoppningsvis sista gången på spisen, hela handen blev brännskadad. han tappade första tanden. annars mycket pyssel hemma också. Lilla Nikki fyllde 1 år :) Kungen var på besök i landskrona för att landskrona fyllde 600 år i år.
 
 
 
 
 
 
 
 
April: Vi var på bröllopp För dennis bror Linus och Elina. Super kul kväll :) och som vanligt i April blev jag ju ett år äldre. denna gången fyllde jag 24bast. det firades i min pappas verkstad med 5 kamp och mat osv som vanligt. mycket trevligt. och i present fick jag bland annat en resa av min älskling.
 
 
Maj: Polen med skolan
 
 
 
 
 
 
 
Juni: Skolavslutningar och grejor . Sen var det dags för midsommar och det firades i Lundåkrahamnen med massa folk :) Nilo fyllde 5 år en vecka senare och fick en cross, En mysig kväll i sjöarna med massa bad och lek hanns också med :) sommar jobbet började med en trevlig kväll på slottet där vi tittade på Digiloo
 
   
 
Juli:
 
 
Augusti: i slutetpå augusti fick vi nyklarna til vår koonistuga, många dagar spendera vi där med grillningar och bus. vi beställde en resa med jossan och dick.
 
 
September: den 22 September åkte vi iväg på solresa till varma turkiet jag, älskling och syrran och dick. En helt underbar vecka med massa färgglada drinkar, många utflykter, häng på stranden och i poolen. toppen vecka.
 
 
 
 
 
Oktober: jag och älsklingen firade 9 år tillsammans.
 
 
November:
 
 
December: JAG TOG STUDENTEN
 
 
 
 
 
 
 
Till top