NellieNilo

4 Maj

Allmänt Permalink1
Onsdag är lika med den långa jobbiga dagen i skolan. Lämnade Nilo på dagis och gick till skolan. Samhälle, Svenska, projekt och Psykologi. Det är ganska roligt att se. Efter första lektionen har inte alla kommit än när andra lektionen börjar så går två och några nya kommer efter andra lektionen går några till efter tredje lektionen går fler och sen är vi kanske 6 st kvar på slutet.


Iallafall på svenskan kollade vi på Forrest Gump. jag har nog aldrig sett den filmen bara hört om den . Men iaf vi hann inte se hla filmen idag. På psykologin fick vi en övning där vi fick tre A4 papper och sen skulle vi göra en korg, Pingvin och en hatt utan att få någon beskrivning. jag klarade nästan pingvinen och en annan klarade hatten resten klarade ingen och vi hade 20 min på oss. haha sen fick vi facit och då fick man en sån AHA lampa över huvudet. Sen lite andra jobbiga övningar. 


Sen var det dags att gå till dagis och hämta Nilo. Sen gick vi bort och hämtade Nellie. min mamma stod utanför och väntade. Sen körde hon oss hem. och tog Nellie med sig. dem skulle upp till jossan i ängelholm. Sen ska Nellie sova över hos mormor. för att hon har saknat att umgås med sin mormor.   Jag dennis och Nilo åt midda . och sen ringde vi Mamma och Nellie. dom hade jätte roligt och var på väg hem från ängelholm Nellie och nilo snackade i telefonen med varanndra en bra stund. så himla söta var dem. man hörde hur dem pratade om vad dom hade gjort idag och hur nellie förklarade allt för Nilo var hon hade varit och hur det såg ut osv :P 


Förresten imorgon ska vi iväg och kolla på en lägenhet nere vid Ven-terminalen. Trivs bra här på väster och det kommer att bli en enorm skillnad för oss om vi tar den där nere. Den ska tydligen vara jätte ful och inte alls något fint ställe nu. Men de närmsta två månaderna ska de renovera hela lägenheten. så dem sa till dennis att vi måste ha det i bakhuvudet när vi tittar på den att den kommer att bli total renoverad. Vi får se imorgon hur det blir med det. Ser iallafall fram imot att titta på den.


Snart är det fredag och då ska jag på Shan Atci med Maria :D Min födelsedags present av henne :D  ska bli riktigt kul. är inte ofta man kommer ut på något sånt i vanliga fall. så det blir en upplevelse. och jag är evigt tacksam för min present :D


Zumban är lagd på hyllan nu för en liten tid framöver. Men kommer helt klart att gå tillbaka till det igen när allt ordnat upp sig. Saknar zumban väldigt mycket. det var verkligen min grej. och så saknar man ju min zumba kompis Maria :P hehe får ju inte glömmas. nu blir det strax sängen. är ganska trött.
#1 - - Maria Ester <3:

Men du stannar hela dan i skolan och det är jättebra :)

Ja, man vande sig snabbt vid att sitta och prata (och spy) efter zumban i några timmar, det får vi göra igen sen när vi kör igång igen :)

Till top