Dygnar.

Efter att ha gått på Antidepressiva tabletter i drygt en månad så har jag sovit enormt mycket och lyckats vända på dygnet villket inte är bra. jag vaknar inte längre av någon alarm klocka eller mobilen.  Iaf för att nu vända tillbaka dygnet så har jag varit uppe hela natten och ska hålla mig vaken till ikväll så allt faller på plats igen. Så inat har jag lekt lite med papper, sax, lim, färg och pensel :P Hihi riktigt kreaktiv är denna mamman. Jag har då gjort några inbjudnings kort till Nilo´s 3 års kalas som dock inte är från efter midsommar men vafasen man får väll vara ute i god tid, eller ? hehe det har varit ett sant nöje att göra dem iallafall. jag älskar att pyssla, Det är som terapi för själen en massa pillimojs grejor och fixande och donande. Nu är jag iaf klar så nu vet jag inte vad jag ska fördriva all tid med :P


Ett stort GRATTIS till Sasha, Fredrik Och Gabriel som idag har fått en ny liten familje medlem. Välkommen till världen Freja :D



Så här såg det ut när jag började.



Och såhär fina blev dom när dom var färdiga :D
Texten har jag målat för hand på alla 10 korten :D


Kommentarer
Jennica

Dom blev jättefin nästan synd att dela ut dom.

Du kan verkligen det där med pyssel pillemojset, har ju sett annat fint du gjort + det du gjort det med barnens rum, jätte duktigt på sånt är du verkligen

2011-03-30 @ 10:26:47
Anna

oh fick hon en flicka ?? måste in och kolla webbisar!! gud så fina bjudningskort du har gjort ! du är duktig gumman! puss <3

2011-03-30 @ 22:14:18
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
PiaLotta

Dom blev superfina gumman!

2011-04-03 @ 10:11:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0