NellieNilo

16 Mars.

Allmänt Permalink1
Jag hade Nilo Hela dagen. När vi vaknade gick vi upp och åt lite mackor sen kollade vi på Rorry. Efter det gick vi bort till min mamma och lånade hennes Cykel. Cyklade till JG´s och hadla lite fika sen cyklade vi ner till standen och matade fåglarna. väldigt roligt tyckte nilo till en början men sen när vi hade klättrat lite på kanonen som står nere vid stranden så var det alldeldes för blåsigt. så vi cyklade in bland citadellets kolonistugor där vi hittade en äng med massa gula små krokusar som stod i blom. så där stannade vi en stund. Nilo tyckte det var jätte kul att se blommorna haha. lika glad som jag då . älskar när vår tecknena ploppar upp ur marken. Där på ängen var det lite lä också så solen värmde på ordentligt :D hur skööönt som hällst. Sen cyklade vi vidare till granet och lekte en kort stund. Sen cyklade vi hem igen :D


Var en underbart mysig vårdag med lill pojken och lite bilder vill ni förstås se.


Men först vill jag bara skriva några ord till er som kommenterat. Tack så mycke för erat stöd. det är inte lätt att skriva ut här om svagheterna man faktist har. Men det kan behövas ibland. Jag mår faktist bara bättre och bättre nu. Allt känns inte så meningslöst och tråkigt längre. Men visst det är fortf hårt. och man får ta ett steg i taget för att inte trilla två steg tillbaka. men tack iaf för kommentarerna och mailen jag fått.  Känns skönt att veta att folk faktist bryr sig även om man tappat sina närmsta vänner på vägen genom denna förbaskade resan , så känns det skönt med lite feed back från er som läser.




















#1 - - PiaLotta:

Hääärliga bilder som man blir glad av!

Puss kram fina tösen min!

Till top