Helgen !!!

Fredag....  Lämnade Barnen på dagis, sen iväg till skolan träffade Alla i skolan och planerade med dom inför kvällen. Sen ner i stan med sötaste Matilda. Köpte ett par jeans leggings sen hem. Sen kom Aaron och Dan hem till mig så spelade vi Buzzdriver och Började dricka. Sen kom Mimi och Evelina. Sen vid kvart över 6 började vi gå ut mot bowlinghallen . Mötte upp resten av folket där ute Micke, Robin och tommy. Sen spelade vi bowlin . Nöjd gick man ut där ifrån det var många år sen jag spelade sist men jag kom 2:a av 8 stycken. så sådära kass var jag inte :D Sen tog några taxi ner till micke . medans jag Aaron och dan gick och handla och hämtade vår dricka hos mig. Sen gick vi till micke. Var inte där så länge tills vi flyttade till nästa fest, Inte så roligt där ihäller så vi drog ner i stan. Sen gick jag upp til snurre och hämtade anna sen ner igen till sir henry´s  Sen vid 3 åkte jag emd macki och robin en runda sen hem och sov .


Lördag.... På lördagen var man inte så pigg. segade mig en stund framför datorn. Sen vid 2 gick jag hem till mamma där Manoo "store bror" var, sen kom även mamas kompisar. fickade lite och sen följde jag med manoo till Arlöv. men några stopp på vägen hanns det med. In om Center syd och handlade 2 kg godis, sen in om netto och när vi kom till arlöv svängde vi in om en pizzeria och köpte kebab som vi sen åt hon en kompis till honom som vi träffade på pizzerian. Sen körde vi hem till manoo. kollade på tre filmer och käka godis. Första filmen Easy A, var rätt så bra lite dryg men den funkade. Andra filmen var Inception den var välldigt spännande men höll på att somna en massa gånger.  Sen sista filmen  Psalm 21, haha jag är inte så glad för skrekisar. Speciellt inte när sällskapet somnar haha . satt med mitt täcke precis under ögonen och hoppade till ett antal gånger. Sen somnade jag till 2½ män :P


Söndag.... Manoo väckte mig vid 8 så drack vi lite te och sen Körde vi mot Landskrona . Körde ion om Lena och matti och hälsade på sen körde han mig hem. Sedan gjorde jag absolut ingenting typ jo plockade undan lite och åkte och handlade med pappa. Sen inväntades barnen kl 6. Myste med dom. Sen var det dax att sova .



Lite bilder från helgen.


Mimi & Evelina



Aaron, Mimi & Micke



Aaron, Evelina och tommy


Hahaha ...



Aaron, Jag och Dan. Redo för utgång :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0