NellieNilo

Släktnamn

Allmänt Permalink2
Nu kör vi på något nytt. Och inte bara vad vi gjort på dagarna.


Släktnamn, Detta är rätt kul. Mina föräldrar heter Pia & Leif Min syster och jag heter Jessica och Josefin. Dennis Föräldrar heter Pia och Leif och Han har två systrar som heter Jessica och en syster som heter Josefin . Vad är oddsen på den :P


När vi ändå är inne på namn så kan vi ju ta mina barns namn också.


Gabriella Nellie Emmy :
Gabriella för att vi tyckte att det var fint.
Nellie För att Jag alltid gillat det namnet. Hade en katt som hete Nelly när jag var liten.
Emmy fick hon heta efter min Farmor som sorgligt nog gick bort 1998.


Alexander Nilo Stanley
Alexander fick han heta efter Dennis som också heter Alexander i andra namn.
Nilo för att vi hade svårt att välja ett namn som passade till Nellie, var lite inne på Milo först men bytade ut M:et till ett N och så fastnade direkt för det .
Stanley fick han efter min morfar som jag avgudar :)




Bilden från min mammas födelsedag
#1 - - Maria Ester <3:

Gabriella heter min syster och Alexander är mitt favoritkillnamn som jag alltid tänkt att min framtida son ska heta, (Alexander Daniel närmare bestämt). Vad är oddsen på det? Nej, skojade bara :P

Men namnen är fina :)

#2 - - PiaLotta:

Åh så skoj att läsa! Puss på dig gumman

Till top