Och så var det

Söndag...  Och idag är det en rätt så speciell dag, den 13 Februari och Min mamma min kusin Felix och hans faster lotta och Hanna fyller år idag . Grattis till er allihopa.



Vaknade tidigt idag gick upp och städade undan här efter gårdagens fest. Jag var dock inte alls på humör igår så jag tog det väldigt lugnt. trött var jag också efter fredagens festligheter. Sen vid 2 kom dennis och hämtade overaller till barnen och sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och handlade lite. Present till felix bland annat. Sen hem snabbt och lämna saker sen iväg på Kalas hos felix där vi hade tre födelsedags grisar på samma kalas . inte illa det. Sen hem och tog det lungt några minutrar innan barnen kom hem . Sen var det massa kramar och mys innan vi tog på oss igen och promenerade bort till mamma för lite extra kalas firande och tårta. Sen gick vi hem igen och jag natta kidsen.


Vid halv 11 vaknade nellie igen med 40 graders feber. detta tar fasiken aldrig slut. Feber hit och feber dit :( Nu ska jag krypa ner hos min lilla sjukling och kramas. hon sover och det ska jag också göra nu .


Kommentarer
PiaLotta

Tusen tack min prinsessa! Jag har haft en toppendag!

Men så tradit att lillan är sjuk igen! Men hon får vara hos Jossan och mig imorgon så att du kan gå till skolan gumman!

Puss och kram

Mammi

2011-02-14 @ 00:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0