NellieNilo

Fredag !

Allmänt Permalink1

Jaha, Det har varit en av dom värsta nätterna på länge inatt faktist.


Nilo vaknade vid halv 2, Grät och var mammig och lite varm. Försökte natta honom i sin säng, vid 2 kommer han upp igen och är ledsen. så då fick han sova hos mig och somnade om ganska fort. Sover väldigt dåligt när barnen sover i min säng för jag får så ont i ryggen så som dom brer ut sig:P  vid halv 4 Kommer nellie och puttar på mig. Sa åt henne att gå in och lägga sig så gick hon in på sitt rum igen 10 min efter kommer hon ut igen och skriker - Hjälp mig mamma, gråter och står och stampar i golvet. Vad är det nu tänkte jag och . då börjar hon skrika ta bort dom , ta bort alla prickarna. Vilka prickar nellie. Alla på hela golvet dom tar mig och så gick jag in med henne på sitt rum då börja hon skrika att Sängen brinner. kännde på henne och hon var hel varm satt hos henne liten stund men hon bara skrek så ringde mamma för jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Alvedonen var slut. Så mamma kom med alvedon och fick i henne en halv sån. Sen tog det timmar innan hon somnade igen.


vid 6 på morgonen kunde jag gå ut och lägga mig igen och sen sov vi till halv 11. Sen väckte nilo mig. Nellie vaklnade till lite och hade ingen feber men efter 10 min på soffan så kom den hemska varmen tillbaka. och sen har hon legat utslagen på soffan i stort sätt hela dagen min lilla snuffa. Super jobbigt när dom är så sjuka.


Nu har deras pappa hämtat dem eller ja för 1 timme sen. Jag har plockat undan lite och nu ska jag gå bort och handla lite sen iväg till Mamma som vi ska fira lite idag med midda och dricka. hon fyller år på söndag :)Sen blir det kanske en runda på stan . vi får se. men nu borde jag dra mig här ifrån och sticka iväg och handla.


2 bilder som togs för nån vecka sen.



#1 - - PiaLotta:

Ja fy fabian så otäckt det var när hon yrade och var så skräckslagen... Lilla sötnosa...

Men så fina de är på fotona, precis som alltid!

Jag ärlskar er. Och du... Du är en fantastisk mamma! Jag är så himla stolt över dig gumman!

Till top