NellieNilo

9/2 - 2011

Allmänt Permalink1
Jahapp d¨å sitter jag här igen med bloggen uppe och skriver. vad har det tagit åt mig då :P hehe. nä men det är väll skönt att jag börjar komma igång igen. Skule dock behöva förnya min fina design lite igen för att få den där skriv kicken. jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om faktist . för våra dagar består av i princip det samma var dag.


Idag då... ja idag har vi alla varit på våra vanliga ställe Nellie på "skolan" Nilo på dagis och jag på min skola. har faktist saknat mina små vänner där. Och har haft en trevlig skol dag som vanligt med dem bästa. Lite sol fick vi ju också idag, mysigt värre. Hämtade Nilo sen han hade inte ätit någonting på dagis . så det återstår väll att se om han kan gå dit imorgon eller inte. här hemma har han fått i sig lite fil iaf. och här hemma är han inte ett dugg slö eller hängig utan full rulle hela tiden med syster yster.  ja efter jag hämtat Nilo gick vi ju så klart och hämtade Nellie. sen gick vi hem och gjorde ingenting.


Nellie älskar att titta på inrednings program där går något sånt på barnkanalen nu också. typ fixa rummet eller något sånt heter det hon sitter som fast klistrad framför tven då. haha man kan ju hoppas att hon går i mina fotspår och kommer tycka allt sånt är kul, pyssla och ändra fixa och dona och inreda :P Och vet ni vad min önskan har nog gått i uppfyllelse. jag skulle gärna vilja se mina barn dansa någon häftig dans kanske för att jag själv varit för feg för att testa det, och för att jag tycker det är riktigt  kul att kolla på dans. Och nu har nellie börjat säga att hon vill dansa, så till hösten blir det nog någon dans aktivitet för henne :) skulle vara så roligt om hon verkligen gillar det...


Ja tyvärr blir det bara en gammal bild här igen har lyckats slarva bort min laddare till digital kameran . och system kameran har inte varit framme.



Tidig morgon för ett tag sen på vag till dagis :)
#1 - - PiaLotta:

Så roligt att du har kommit igång att skriva igen! alltid rolig att läsa!

Och du, om du vill gå i skolan imorgon så kan du lämna Nilo här! Puss!

Till top