NellieNilo

Zuuumba

Allmänt Permalink2
Idag har jag varit och zumbat loss igen. Det är så himla roligt. Jag är glad att jag tog mig i kragen och följde med för två veckor sen. Efter första passet var man riktigt på G och det var något jag verkligen skulle göra igen och idag har jag gjort det igen, Applåder till Jessica :D Jag mår verkligen bra när jag går där ifrån känner mig lycklig i hela kroppen och vill bara ha mer. haha Man kan nog kalla det för terapi för kroppen.

Jag har börjat gå till en kurator eller ja rettare sagt för 3 veckor sen började jag gå där. och hon sa att det var bra att jag själv hade funderat på att börja träna mer nu, för då slipper hon tjata på mig att jag ska göra det. För när man är nere eller deprimerad så är det bra att röra på sig . så nästa gång jag träffar henne så har jag en god nyhet, att börja på zumban måste ju vara det bästa jag gjort på länge . både för kropp och själ. Tummen upp för Zumba. Har även testat på lite svårare varianter hemma hehe.


Annars då . jo jag har sagt upp lägenheten och i torstes ringde några som ville kolla på lägenheten så helgen har beståt av lite städning och kastat massa saker och idag har jag då tagit tag i det ordentligt och städat allt nu har jag bara torkning av två golv kvar. Men tror ni dom hörde av sig idag dom som skulle kolla på lägenheten . nopp, det gjorde dom inte men men nu har jag det städat och fint här hemma. Nu när här är så fint ångrar man sig lite att man sagt upp den . men så är det väll alltid man vill alltid ha det man inte har :P


Nä nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas jag kommer upp imorgon. för då ska jag tillbaka till skolan och sen ska jag fixa mig ett nytt pass för att sen hämta ut mitt efterlängtade paket.
#1 - - PiaLia:

Ja där e jättefint! Och jag gillar den lägenheten skarpt! Men en fyra hade ju varit bäst för er!

Jätteskoj att du fastnat för zumban!

Lycka till i skolan! Du går ju 25% den här veckan bara va!?

Puss!

#2 - - Maria Ester <3:

ses imorgon på zumban :)

Till top