Sol och ägg. 18 April

Fick inte sovit mycket inatt, har så svårt att somna då huvudet snurrar i tankar hela tiden. men men det blir nog bättre fick sovit 2 timmar i allafall. Sen upp med barnen. Barnen kollade på ett små kryps liv medans jag städade undan lite. Skulle behöva storstäda igen men vädret är alldeldes för fint för att sitta inne i.


Ringde min syster så kom hon sen tog jag på barnen så gick vi ut i kolonin. Så underbart skönt och bara sitta där och ta det lungt medans barnen lekte, så som bara barn gör med allt som går att leka med. Sen kokade vi ägg och målade på dom :D haha Nilo var inte så intresserad i år. Han kladdade dit en liten bil sen gick han och lekte med sina riktiga leksaks bilar. Nellie körde på stort och målade hela ägget svart och brunt sen hittade hon en barbie mössa som hon tyckte att ägget skulle ha på sig. jag och jossan satt längre och pillade med våra ägg.


Sen Var det dags att rulla ägg på rutchikanan. Det tyckte barnen var roligt där imot. Sen fortsatte dom åka rutchikana. Jag gick på Rabatterna som vanligt.  fick gjort en hel del . ska se till så mamma får dit en gräsklippare också haha det gräset behöver verkligen trimmas lite.  Jag hittade en massa sniglar som barnen också tyckte var jätte roligt dom satte alla sniglar på bänken så hade dom "tävling". Sen satt vi bara och mös i solen . riktigt underbart väder har det varit idag och jag njuter med varje andetag. Sen var det dax att plocka ihopa.


Jag och barnen gick hem till Dennis och åt. Efter det snabbt hem om och bytte om sen körde dom mig ner till tygan. Zumba, Det gick mycke bättre idag haha. Härligt var det. På torsdag blir det tyvärr ingen Zumba för att det är skär torsdag :( Mycke tråkigt faktist. Men nu får jag tid att vila träningsvärken i ryggen till nästa måndag :) Sen satt jag och Maria utanför ett bra tag och snackade lite. sen hade vi följe en bit hem. Mycket roligt att snacka med henne, men dom flesta gångerna blir det alldeldes för sent :P hehe









Mitt, Jossan, Nellie & Nilo´s ägg




Kommentarer
Maria Ester <3

Låter som en jättemysig dag :)

Men jag tycker faktiskt att vi stod och pratade relativt kort tid om man jämför med andra gånger :P

2011-04-19 @ 19:02:09
URL: http://marialatina.blogg.se/
PiaLotta

Åh så fin bild på nellie! Men jag trodde man skulle få se era fina ägg! Hihi!

2011-04-19 @ 22:36:01
URL: http://piasparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0