NellieNilo

skola 13 April

Allmänt Permalink2
Idag har jag varit tillbaka i skolan. Hade projekt arbete vilket jag verkligen har kört fast i . Det är inte min starka sida kan jag säga. Sen var det dags för Psykologi. Där vi fick Måla :D woho. Fast vi skulle måla en bild som innehöll något problem man har. Min Bild var rätt så svart till en början men sen fick den ett riktigt upplyft med hjälp av en regnbåge med massa vacka färger :P Jag var den som satt och höll på längst med min bild. haha Sen var klockan 4 och dags att gå hem.


Sen kom Dennis och barnen så kollade vi på Film eller Nellie och nilo kolladepå Gnomeo och Juliet. Nellie somnade vid 6 halv 7 framför filmen. När maten var klar gick det inte att väcka Henne så jag bar in henne på rummet så fick hon sova för natten istället. Jage dennis och Nilo åt. Sen var det dags för Nilo att sova också . så kollade jag och Dennis på Efterlyst och Bigbrother Och åt choklad pudding  :P var jätte längesen. Gud va tomt det känns i huvudet idag hehe . Vet inte riktigt vad man ska skiva blir alltid samma sak här i bloggen vad som hänt idag osv. Vad kan man annars skriva om?


Kan skriva lite om Big brother haha. Alla har vi ju vår egen favorit, vilket är underbart att man kan ha olika. Alla behöver inte gilla samma. Min Absoluta favorit är Martin. har hållt på honom sen första början och kommer självklart att hålla på honom till slutet. Från början när Gurkan kom in gillade jag honom också mycket. men det rann ut i sanden med tiden. Visst han är fortf rolig. Men har dock börjat bli lite tråkig och gnällig. Känns som där fortf är alldeldes för många deltagare för att hinna få ut alla utom tre, innan finalen.





#1 - - Maria Ester <3:

varför har du en bild på min pojkvän där? :S haha ja Martin och Simon tycker jag bäst om :D

#2 - - Pia:

haha! Maria då!

Ja Jessica, även om jag tycker han e tramsig som tycker det e skillnad på hans o Saras hångel så önskar jag ändå att han vinner!



Till top