NellieNilo

Pyssel 15 April

Allmänt Permalink3

Idag har jag pysslat en hel del gjort kycklingar och fixat och trixat med barnens "min första bok" böker. Blev väldans nöjd. Hittade Biljetterna från Astrid lindgrens värld så i Nellies bok klistrade jag in en bild på henne och "Pippi" och aven biljetten satte jag fast och så fick jag fylla på med lite text i bökerna. har ju hänt en hel del i deras utväckling sen jag skrev sist. Sen gjorde jag lite gräs och träd i bökerna. Jag är en riktig pyssel människa jag älskar att klippa och klistra och leka med massa olika färger och göra roliga saker med det. Och Det är ju extra roligt att få göra sånt till barnen. Ska lixom bli kul att se vad dom tycker om det sen när dom blir äldre. Nellie är också lite pysslig av sig hon tycker det är minst lika roligt som sin mamma. :)



Ja, annars har det väll inte hänt så jätte mycke idag . Tvättat hela långa soliga efter middan. Nellie var hos mormor en stund när vi var och handlade lite. När vi hämtade henne var hon sminkad som en lite påsk-kärring, sötnöt. Sen s´tack vi hem till Dennis och åt Tacos :D


Nu börjar nedräkningen till min födelsedag haha. 10 Dagar kvar. Då blir det fest :) Eller ja festen blir på lördagen nästa helg. Fast än så länge är det bara Dennis kompisar som kommer hehe Men det blir säkert kul :D


 




#1 - - Pia:

Åh så sött påskpyssel gumman!

Var ska ni ha festen då!?

Stugan kanske!?

Puss puss

#2 - - Pia:

Så himla fina bilderna var som du har klippt o klistrat! Superfint!

#3 - - Maria Ester <3:

jättefina bilder! :)

Till top